|
| کد مطلب: ۱۰۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

چند راهکار ساده برای متفاوت کردن پذیرایی در نوروز

با این راهکارها می توانید از مهمانان نوروزی به شیوه ای متفاوت و جذاب پذیرایی کنید

چند راهکار ساده برای متفاوت کردن پذیرایی در نوروز
منبع: ایرنا |

سفره هفت سین بچینید

شما برای خوش آمدگویی به میهمانان و ایجاد فضای نوروزی در خانه می‌توانید در ورودی منزل خود سفره هفت سین کوچک بچینید و نوشته جالبی را در کنار سفره قرار دهید و با این ایده جالب به میهمانان خوش آمد بگویید.

در تزیین منزل از گل استفاده کنید

در دکوراسیون میزهای پذیرایی حتما از گلهای رنگارنگ و زیبا هم استفاده کنید. می‌توانید گل‌های بهاری را درون تنگ‌های شیشه‌ای پر از آب بگذارید. برای میزهای بزرگ از گلدان‌های بزرگ استفاده کنید برای میز کوچک از گلدان‌ها و گل‌های کوچک استفاده نمایید.

میز پذیرایی را با شمع تزیین کنید

بهترین ایده برای تزیین میزهای پذیرایی میهمانان از شمع‌های زیبا استفاده کنید. می توانید درون شیشه کوچک میوه‌های کاج و یک شمع روشن قرار داده و حال و هوا و فضای خانه‌تان را بهاری و دلنشین کنید. شمع‌های معطر با عطر لوندر، دارچین، وانیل، کارامل به دلنشین‌تر شدن میهمانی‌تان کمک می‌کند.

یک کیک خانگی بپزید

یک کیک خانگی بپزید و همراه کیک با چای خوش رنگ از میهمانان پذیرایی نمایید. کیک‌های گلدانی به علت شکل و رنگشان برای فصل بهار بسیار مناسب هستند. با پختن کیک می‌توانید متنوع‌تر از دیگران از میهمان‌های خود پذیرایی کنید.

آجیل تهیه کنید

بیشتر ما در عید نوروز با آجیل از میهمان‌ها پذیرایی می‌کنیم. اما بهتر است آجیل ها را مخلوط نکنید بلکه هر یک از آجیل‌ها را جداگانه در هر ظرف بریزید و بر روی میز، میزهای کوچک و عسلی‌ها بگذارید. این کار سبب می‌شود میزهای شما زیباتر شوند می‌توانید برای پذیرایی از میهمان‌ها از انواع شکلات‌های آجیلی به شکل‌های مختلف استفاده نمایید. در صورت سرو آجیل از انواع بی‌نمک استفاده کنید.

با میوه و میوه خشک از میهمان‌ها پذیرایی کنید

می‌توانید به جای میوه که همه در پذیرایی از میهمان‌ها استفاده می‌کنند شما با میوه های خشک از میهمانان پذیرایی کنید. اگر می‌خواهید با میوه از میهمانان پذیرایی کنید برای زیباتر شدن ظرف میوه می‌توانید از برگ و گل طبیعی برای تزیین استفاده نمایید.

با بستنی از میهمانان‌تان پذیرایی کنید

اگر می‌خواهید پذیرایی شما تکراری نباشد و خاص و منحصر به فرد شود، با بستنی، شربت، آب هویج بستنی ، شیرموز و... هر نوشیدنی خنکی از میهمانان خود پذیرایی کنید تا آنها هیچ گاه خانه شما و پذیراییتان را فراموش نکنند.

از چای و دمنوش برای پذیرایی استفاده کنید

می‌توانید متفاوت عمل کنید و به پذیرایی خود تنوعی سلامتی بخش بدهید و به جای چای سیاه از میهمانان خود با چای سبز و انواع دمنوش پذیرایی نمایید. در کنار چای می‌توانید از کشمش، خرما و یا توت خشک به جای قند یا شکلات استفاده کنید.

ارسال نظر

پربازدیدترین