|
| کد مطلب: ۱۰۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

با بهشت مازندران آشنا شوید + عکس

از قدیم می‌گفتند دنیا مانند یک کتاب است و کسانی که به سفر نرفته اند، تنها یک صفحه آن را خوانده اند و این جمله کاملا درست است زیرا تا زمانی که شما از محدوده امن و آرام همیشگی حرکت نکنید هیچ اتفاق تازه و هیجانی در انتظارتان نیست.

با بهشت مازندران آشنا شوید + عکس

شما برای درک بهتر جهان لازم است که مسافرت را در سبک زندگی خود بگنجانید فرقی نمی‌کند که شما به روستاهای اطراف محل زندگی خود سفر کنید یا یک کشور خارجی را مد نظر داشته باشید مقصد مهم نیست تنها لذت بردن از مسیر و کسب تجربه‌های جدید و آشنایی با مردمان مناطق دیگر از جذابیت‌های هر سفری است. در این گزارش با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های طبیعی روستای لاویج یا همان بهشت مازندران آشنا شوید.

روستای لاویج قدمتی ۲۳۰۰ ساله دارد و این روستا در نزدیکی چمستان نور واقع شده است به طوری که برای رسیدن به این تابلوی نقاشی طبیعی باید ۳ کیلومتر مانده به چمستان به یک جاده فرعی جنگلی وارد شوید که این جاده سرسبز و زیبا آسفالت کشی شده و می توانید آن را ادامه دهید تا به تابلوی سبز رنگ ورودی روستا «به لاویج خوش آمدید» برسید.

در این روستا درختان سربه فلک کشیده سرسبز راش و ممرز سر تا سر جنگل را پوشانده‌اند به طوری که چنان مجذوب عطر و طراوت بیشه زارها و مراتع می‌شوید که دیگر مایل به خروج از این باغ بهشتی را ندارید.

بهترین زمان حضور و اقامت در این روستای ییلاقی ایام بهار و فصل تابستان است که می‌توانید فارغ از هیاهوی زندگی شهری از مناظر بکر و افسانه‌ای این منطقه لذت ببرید. همچنین می‌توانید برای کسب انرژی بیشتر و تجدید قوا برای آغاز کار از حمام آبگرم گوگردی این روستا بهره‌مند شوید علاوه بر این ما به شما توصیه می‌کنیم حتما یک دوربین عکاسی با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید لحظات زیبا و به یادماندگی حضور خود در طبیعت را ثبت و ضبط کنید.

از دیگر مکانهای دیدنی مازندران می توان به مکان های زیر اشاره کرد:

آبشار حرام او 

چشمه آب گرم لاویج

فیل سنگی لاویج

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین