|
| کد مطلب: ۱۰۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

۲ راهکار عالی برای پاک کردن لکه های آب از روی میز چوبی

هیچ صحنه‌ای وحشتناک‌تر از دیدن حلقه‌های آب روی میز غذاخوری پس از پایان مهمانی نیست. همچنین هیچ کاری طاقت‌فرساتر از تلاش برای پاک کردن قطره‌های آب از روی چوب نیست.

۲ راهکار عالی برای پاک کردن لکه های آب از روی میز چوبی

چگونه لکه‌های سفید را از روی چوب پاک کنیم؟ لکه‌های سفید جزو رایج‌ترین مشکلاتی هستند که پس از قرار دادن لیوان سرد روی میز ایجاد می‌شوند. در ادامه راهکارهایی برای رفع این مشکل ارائه کرده‌ایم.

۱. استفاده از اتو

این روش امتحان شده است و برای بسیاری از لکه‌های پایه‌ی آب کاربرد دارد. علاوه بر این ساده بوده و راحت انجام می‌شود.

وسایل مورد نیاز:

  • اتو
  • دستمالی که قابل اتو کردن باشد

اتوی خود را روی کمترین درجه روی میز اتو یا یک مکان مقاوم در برابر گرما قرار دهید. اجازه دهید گرم شود. حالت بخار حتما باید خاموش باشد زیرا به جای از بین بردن لکه‌ی آب منجر به ایجاد لکه‌های بیشتر می‌شود.

سپس دستمال را روی لکه‌ی آب انداخته و آن را صاف کنید. حال می‌توانید اتو را روی پارچه استفاده کنید فقط حتما هر بار اتو را فقط در یک جهت حرکت دهید. پس از پنج بار یا بیشتر بررسی کنید که آیا لکه کمرنگ شده است یا خیر. ممکن است نیاز باشد این کار را چند بار انجام دهید اما رد لکه باید با حرارت بلند شود.

به همین سادگی کار انجام می‌شود. این بهترین راهکار برای از بین بردن لکه‌های آب از روی چوب با استفاده از اتو است.

۲. ترکیب مبتنی بر محلول

هنگامی که همه‌ی وسایل لازم را در خانه دارید نیازی به خرید پاک کننده‌ی مخصوص چوب نیست. در صورتی که اتو در دسترستان نیست می‌توانید راهکار زیر را امتحان کنید.

وسایل مورد نیاز:

  • روغن زیتون
  • سرکه‌ی سفید

در یک کاسه نسبت مساوی از سرکه‌ی سفید را با روغن زیتون ترکیب کنید.

از یک پارچه‌ی میکروفایبر تمیز و بدون پرز استفاده کرده و آن را در محلول فرو ببرید.

سپس پارچه را در جهت دانه‌های چوب بکشید تا لکه از بین برود. در عین حال که سرکه لکه را از بین می‌برد روغن زیتون چوب را جلا می‌دهد.

ارسال نظر

پربازدیدترین