|
| کد مطلب: ۱۰۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

برای خرید کت و شلوار این نکات را در نظر بگیرید

تا به حال در مورد کت‌های بدون آستر شنیده‌اید؟ جالب است بدانید که برخی مدل‌های کت در بازار دارای آستری مخصوصی هستند که در روزهای سرد سال برای گرمایش بیشتر استفاده می‌شوند. در حالی که در روزهای گرم‌تر می‌توان آستری آن را برداشت و کت را تبدیل به گزینه‌ای بهاری یا پاییزی کرد!

برای خرید کت و شلوار این نکات را در نظر بگیرید

خرید کت و شلوار هم همچون هر کالای دیگری با در نظر گرفتن یکسری ملاحظات همراه است. در این میان یکی از مهم‌ترین مسالی که باید به آن توجه کنید بحث شناسایی سایز خود است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از خرید کت، با استفاده از یک متر ساده، دور سینه، دور بازو، سرشانه، اندازه دست‌ها و دور کمر خود را اندازه بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که برای اندازه گیری سرشانه، حتما از انتهایی‌ترین نقطه تا انتهایی‌ترین نقطه در سمت دیگر را اندازه‌گیری کنید تا کتی کاملا فیت خود را بخرید. اما در کنار این نکته یکسری فاکتورهای دیگر هم در انتخاب کت با اهمیت است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

۱. طول آستین‌ها و استفاده از دکمه سر دست را در نظر بگیرید

۲. توجه به نوع اندام و انتخاب بر اساس آن

۳. کت و شلوار پلی‌استر نخرید!

۴. فرم یقه در کت مردانه مهم است

۵. نوع چاک کت

به طور کلی کت‌هایی با سبک بریتانیایی اغلب با دو چاک در طرفین همراه شده‌اند. کت‌هایی از نوع اسلیم فیت جزو سبک‌های اروپایی به شمار می‌روند و نوع ایتالیایی کت هم اغلب بدون چاک است. همچنین اگر کتی به سبک آمریکایی می‌پسندید، باید گزینه‌ای با یک چاک در قسمت وسط را انتخاب کنید.

ارسال نظر

پربازدیدترین