|
| کد مطلب: ۱۰۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

آقایان بخوانند: در مصاحبه شغلی رسمی به این سبک لباس بپوشید

گاهی اوقات تصمیم گرفتن درباره‌ی لباس پوشیدن برای مصاحبه از خود مصاحبه دشوارتر است. ممکن است این جمله مبالغه‌آمیز به نظر برسد اما یکی از دلایل اصلی ایجاد استرس است.

آقایان بخوانند: در مصاحبه شغلی رسمی به این سبک لباس بپوشید

به دلیل اینکه می‌دانید هنگام وارد شدن به جلسه‌ی مصاحبه مورد قضاوت قرار خواهید گرفت فکرتان راحت نخواهد بود و استرس خواهید داشت.

شما می‌خواهید فرد مصاحبه‌کننده شما را به خاطر داشته باشد اما از راهکارهای اشتباه به این منظور استفاده نکنید. شما همیشه می‌خواهید حرفه‌ای به نظر برسید و یک استایل براق و پر زرق و برق مناسب محیط حرفه‌ای نیست.

از پوشیدن کت و شلوارهایی که یقه‌‌ی پیک دارند به همراه پوشت و کراوات به صورت همزمان اجتناب کنید. طبیعی است که بخواهید تاثیر خوبی ایجاد کنید اما ممکن است دچار خطر هیجان زدگی شوید. بنابراین مراقب استفاده‌ی بیش از حد از لباس‌ها و اکسسوری‌ها باشید.

در عوض سعی کنید از رنگ‌های خنثای پایه برای لباس استفاده کنید. شما می‌توانید با به کار گیری کراوات یا یک طرح ظریف و جزئی در کراوات کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید اما آن را شیک نگه دارید.

افزودن کمی سلیقه‌ی شخصی به استایل کاملا قابل قبول است اما استایلتان باید تا حد امکان غیر شخصی‌سازی شده باشد.

لباس پوشیدن برای مصاحبه‌ی رسمی

اگر کد لباس پوشیدن در محلی که قرار است در آنجا کار کنید تجاری-رسمی باشد باید متناسب با میزان رسمی بودن کار و محیط آن لباس بپوشید.

در محیط‌های خیلی رسمی کت کت و شلوار باید خیلی تیره و دو دکمه باشد. اگرچه راه‌‌راه‌های باریک روی پارچه هم قابل قبول هستند اما کت و شلوار تک رنگ ساده بهترین انتخاب است. تا زمانی که پارچه‌ی لباستان طرح درشتی نداشته باشد انتخابتان مناسب است.

کت و شلواری به رنگ خنثی انتخاب کنید

کت و شلوار باید به خوبی روی تنتان بنشیند

پوشیدن پیراهن ساده‌ی تک رنگ مهم است

ظاهر مرتب داشته باشید

ارسال نظر

پربازدیدترین