|
| کد مطلب: ۱۰۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

همه مدل کفش جیر را به این روش تمیز کنید

خیلی از افراد به کفش‌های جیر علاقه‌مند هستند، اما به‌خاطر اینکه دانشی درباره نحوه‌ی تمیز کردن آن‌ها ندارند معمولا از خرید این کفش‌های جذاب پشیمان می‌شوند.

همه مدل کفش جیر را به این روش تمیز کنید

 مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام تمیز کردن کفش جیر باید به آن توجه داشته باشید این است که بافت جیر آسیبی نرسانید.

برای اینکه کار ساده‌تر شود، بهتر است قبل از تمیز کردن کفش‌ها، برچسب‌ها یا دستورالعمل‌های تمیز کردن آن‌ها را بررسی کنید. اگر کفش شما جیر اصل است، از گذاشتن آن در ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن خودداری کنید. برای تمیز کردن این کفش‌ها فقط از دست و یک دستمال تمیز کمک بگیرید.

 کفش کتانی جیر

بیشترین کفشی که ما در طول سال‌های زندگی‌مان از آن استفاده می‌کنیم، کفش کتانی است. کتانی جیر یک گزینه بسیار شیک برای استایل‌های مختلف محسوب می‌شود؛ اما مطمئنا استفاده مداوم از آن در خیابان، محل‌کار، دانشگاه و مدرسه باعث می‌شود که کفش‌های شما به سرعت کثیف شود.

برای تمیز کردن کفش کتانی جیر، ابتدا بندهای کفش‌تان را در بیاورید. سپس یک نگه‌دارنده داخل کفش بگذارید که هنگام تمیز کردن به فرم آن ضربه‌ای نخورد. قبل از تمیز کردن کفش با برس مخصوص کفش‌های جیر، پاک‌کننده و آب، بهتر است اگر گل یا کثیفی‌ای روی کفش‌تان هست را با یک دستمال به آرامی بردارید. سپس کفش‌ها را در یک جای مناسب یا جلوی نور آفتاب بگذارید تا به‌طورکامل خشک شود.

بوت جیر

مهم است که بوت‌های جیر شما همیشه ظاهری شیک و تمیز داشته باشند. برای تمیز کردن بوت‌های جیر خود، با باز کردن و درآوردن بندها، خیس کردن بوت با یک برس نرم و یک پاک‌کننده‌ی ملایم مخصوص کفش‌های جیر شروع کنید. سپس درحالی‌ که یک دست را داخل کفش گرفته‌اید، با استفاده از دست دیگر، بوت را با حرکات دایره‌ای کوچک برس بزنید. این کار را روی چکمه دیگر تکرار کنید. سپس ۲۴ ساعت صبر کنید تا بوت به‌طور کامل خشک شود. پس از خشک شدن کامل، می‌توانید از روغن راسو و یک برس جیر کوچک استفاده کنید تا سطح جیر بار دیگر نرم و صاف شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین