|
| کد مطلب: ۹۲۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا صعودی شد، نرخ سکه ثابت ماند /خریدار دلار کمیاب شد

قیمت طلا ۱۸ عیار در سومین روز هفته جاری مسیر صعود را دنبال کرد. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان بر ارزش خود افزود.

قیمت طلا صعودی شد، نرخ سکه ثابت ماند /خریدار دلار کمیاب شد

بررسی قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه در بازار ارز هرات و سلیمانیه نشان می دهد که اسکناس آمریکایی در هر دو بازار با گپ مثبت باز شده است.

نرخ دلار هرات امروز به نیمه کانال روز گذشته رسید و در سلیمانیه هم نرخ دلار از چند مرز حساس عبور کرد و در فکر کانال شکنی بود. در سمت رسمی بازار هم نرخ دلار متشکل امروز ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان بود .

حداقل دو سال ارز این کالاها را ثابت نگه داریم

عصر دیروز محمد مخبر گفت قیمت کالاهای اساسی و خوراک مردم بالا و پایین می شود به همین دلیل تصمیم خوبی گرفته شده که برای حداقل دو سال ارز این کالاها را ثابت نگه داریم تا با تنش جدی در قیمت‌ها مواجه نشویم.

با این حال عده ای از معامله گران از تزریق عرضه هراسان هستند و سعی کرده اند به طور موقت از بازار خارج شوند و همین امر باعث شده خریدار دلار کمیاب شود.

رشد قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار در سومین روز هفته جاری مسیر صعود را دنبال کرد. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان بر ارزش خود افزود و به ۱ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید روز گذشته هم قیمت طلا ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفته بود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۱۲ دی ماه میزبان عرضه نزدیک به ۸۰ کیلوگرم شمش طلا است.

ثبات قیمت سکه امامی (رسمی)

اگرچه قیمت طلا ۱۸ عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد اما گفته شد قیمت سکه امامی در بازار رسمی امروز ثابت مانده است و با ۱۹ میلیون تومان معامله شد.

منبع: اقتصادنیوز

 

ارسال نظر

پربازدیدترین