|
| کد مطلب: ۱۱۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

فساد در بورس ادامه دارد؟! حتی امروز؟!

سهام شرکت‌های ایران خودرو و سایپا که طی مدت اخیر پس از روز سیاه (۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری) با کاهش شدید قیمتی روبرو شده بودند و به اصطلاح فعالان بازار سرمایه و تحیلگران تکنیکالی به قیمت مناسب خرید و نقطه حمایتی رسیده‌اند، به یک باره و کاملا اتفاقی! با اخبار خوب روبرو شده اند.

 فساد در بورس ادامه دارد؟! حتی امروز؟!

به صورت کاملا اتفاقی در قیمت مناسب و پس از ریزش شدید قیمتی، جلسات پیوسته و سنگین بین خودروسازان و شورای رقابت روز گذشته برگزار شده است!

بر اساس گزارش رسانه‌های اقتصادی، قرار بر این است که هفته جاری شورای رقابت بیانیه نهایی را درخصوص قیمت گذاری خودرو منتشر کند.

هنوز از محتوای این جلسات خبری رسانه‌ای نشده است اما اوضاع مناسب سهام‌های خودرویی در معاملات امروز و تقاضای زیاد این سهام‌ها، نشان از آن دارد که محتوای جلسات کاملا مثبت بوده و احتمالا رانتی‌ها که همیشه اخبار را زودتر دریافت می‌کنند، خریدهای خود را آغاز کرده اند و مردم عادی پس از تکمیل خرید بزرگان، با چند روز تاخیر از محتوای این جلسات باخبر خواهند شد و این روندها و فسادها ادامه خواهد داشت تا جیب بزرگان پرتر شود و جیب سهامداران خرد، خالی‌تر!

به نظر می‌رسد ریز معاملات امروز هم باید توسط مسئولان زیر ذره‌بین برود اگر اراده کافی برای جلوگیری از فساد وجود داشته باشد.

انشالله که با بررسی ریزمعاملات امروز مشخص شود که فسادی در کار نبوده و صرفا خبر کلی جلسه سبب افزایش تقاضا شده و روز ۱۷ اردیبهشت ماه آخرین روز فساد بزرگ در بورس بوده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین