|
| کد مطلب: ۱۰۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

باید در صندوق بازنشستگی تحول ایجاد شود/ پی‌گیر تهیه زمین برای مسکن کارگران هستیم

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: باید در صندوق بازنشستگی تحول ایجاد شود و متاسفانه صندوق بازنشستگی تبدیل به یکی از بحران های کشور شده است.

باید در صندوق بازنشستگی تحول ایجاد شود/ پی‌گیر تهیه زمین برای مسکن کارگران هستیم
منبع: ایلنا |

غلام رضا منتظری در دیدار با تشکل‌های کارگری استان اظهار کرد: تعدادی افراد از جامعه کارگری گلایه دارند چرا بانک رفاه کارگران وام به صورت محدود به جامعه کارگری پرداخت می‌کند و این موضوع را فوری بررسی می‌کنیم که اگر مانعی وجود دارد شناسایی می‌کنیم و مشکل را از پیشرو برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید در صندوق بازنشستگی کشور تحول ایجاد شود و متاسفانه امروزه صندوق بازنشستگی تبدیل به یک بحران جدی شده است. این صندوق باید روی پای خودش باشد و باید به دولت پول بدهد ولی امروزه برعکس شده است.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور است و امکانات بسیار خوبی دارد. دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت بین المللی شدن را دارد و هر کمکی نیاز باشد ما انجام خواهیم داد.

وی افزود: پیگیر تهیه زمین برای مسکن کارگران هستیم و مکاتباتی با بنیاد مستضفعان شده است و در حال تلاش هستیم بتوانیم در کوتاه ترین زمان برای این قشر زحمت کش اقدماتی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگران همیشه به نظام و انقلاب وفادار بودند و کارگران روح اصلی تولید و اقتصاد ایران هستند. مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تامین امرار معاش کارگران و امنیت شغلی آنها انجام خواهد داد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین