|
| کد مطلب: ۹۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

سردار قاآنی: کسانی در نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت کنند

فرمانده سپاه قدس گفت: استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل تعریف کرده بودند برای دنیا که هر کسی سلاح و تجهیزات و پول بیشتر دارد در نبرد‌های مختلف برنده است، چون این‌ها از فروش سلاح زندگی می‌کردند و جنگ در دنیا راه می‌انداختند که بتوانند سلاح بفروشند و به تمام دنیا تلاش می‌کردند بیاموزند که سلاح و تجهیزات است که سرنوشت میدان‌های جنگ را تعیین می‌کند، اما امروز اقرار می‌کنند کسانی در میان نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت می‌کنند.

سردار قاآنی: کسانی در نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت کنند
منبع: ایلنا |

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم گرامیداشت شهدای رسانه‌های جبهه مقاومت عنوان کرد: این ارزش‌های بزرگی که توسط فرزندان رسول الله در جبهه‌های مختلف مقاومت مقابل استکبار و صهیونیستم جهانی در میدان آمد و این همه انسان‌های بزرگ در این صحنه‌ها این ارزش‌ها را عملیاتی پیاده کردند چگونه بود؟ اگر رسانه نبود این ارزش‌های بزرگ درست منعکس نمی‌شد.

وی افزود: ما و شما در عصری زندگی می‌کنیم که واژه مقاومت جزو برجسته‌ترین واژه‌ها در مجامع مختلف است؛ چه اسلامی و چه غیر اسلامی. اگر این واژه تکرار نمیشد، در مقابل این واژه ارزشمند مقاومت این همه انسان سر تعظیم فرد نمی‌آوردند. این شهدای عرصه مقاومت و رسانه‌هایی که همراه آن‌ها بودند و شهدای عالی مقام رسانه درست توانستند جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند که امروز در تمام جهان می‌بینید همه در برابر مقاومت سر تعظیم فرود می‌آورند حتی دشمنان اسلام و دشمنان جبهه مقاومت وقتی به این واژه ارزشمند می‌رسند مجبورند ادای احترام کنند.

فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز شما می‌دانید استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل تعریف کرده بودند برای دنیا که هر کسی سلاح و تجهیزات و پول بیشتر دارد در نبرد‌های مختلف برنده است، چون این‌ها از فروش سلاح زندگی می‌کردند و جنگ در دنیا راه می‌انداختند که بتوانند سلاح بفروشند و به تمام دنیا تلاش می‌کردند بیاموزند که سلاح و تجهیزات است که سرنوشت میدان‌های جنگ را تعیین می‌کند، اما امروز اقرار می‌کنند کسانی در میان نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت می‌کنند. خیلی از مراکز مطالعاتی و کارشناسان دنیا این را بیان می‌کنند و این محصول فداکاری مردان جبهه مقاومت و انعکاس درست این ارزش‌ها توسط رسانه و در راس آن‌ها شهدای عالی مقام رسانه است.

ارسال نظر

پربازدیدترین