|
| کد مطلب: ۱۱۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

اخراج بیش از ۷۰۰ نیروی لینکدین

لینکدین روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۷۱۶ نفر از نیروهای کاری‌اش را که تعدادشان بیش از ۱۹ هزار نفر است، برکنار خواهد کرد.

اخراج بیش از ۷۰۰ نیروی لینکدین

 لینکدین که متعلق به کمپانی مایکروسافت است، اخیرا تصمیم به برکناری بیش از ۷۰۰ کارمند گرفته و حتی تصمیم به تعطیل کردن اپلیکیشن چینی InCareer گرفته است.

این کمپانی، دلایل اصلی‌اش برای این تصمیم را "تغییر رفتار مشتریان و کند شدن رشد میزان درآمد" عنوان کرده است.

این درحالی است که این روزها و در بحبوحه چشم‌انداز متزلزل اقتصاد جهانی و رکود اقتصادی پیش‌رو، کمپانی لینکداین هم تصمیم به برکناری تعدادی از نیروهای کاری‌اش گرفته و به لیست کمپانی‌هایی اضافه شد که در شش ماه اخیر برخی از کارمندانشان را اخراج کرده‌اند.

لینکداین روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۷۱۶ نفر از نیروهای کاری‌اش را که تعدادشان بیش از ۱۹ هزار نفر است، برکنار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • حواستان باشد به ChatGPT چه می‌گویید که بعدا پشیمان نشوید!
  • سفر به آینده یا سفر به گذشته، کدام امکان‌پذیر است؟

رایان روسلانسکی، مدیرعامل لینکدین، با ارسال ایمیلی به همه کارمندان این شرکت اعلام کرد:« در طول سال‌ها، مجبور شدیم تصمیمات سختی بگیریم تا مطمئن شویم که شرکت در مسیر تحقق چشم‌اندازهایش حرکت می‌کند. امروز یکی از این تصمیمات را با شما به اشتراک می‌گذارم؛ ما در حال ایجاد تغییراتی هستیم که نتیجه آن کاهش ۷۱۶ نفر از نیروهای کاری‌مان است.»

در ادامه این ایمیل به این نکته اشاره شده که این کمپانی ۲۵۰ نیرو را برای پست‌های جدید عملیاتی، تجاری و مدیریت حسابداری استخدام خواهد کرد.

لینکدین در عین حال اعلام کرد که اپلیکیشن InCareer، اپلیکیشن مشاغل محلی این شرکت در چین را به دلیل رقابت شدید و فضای چالش‌برانگیز اقتصاد کلان تا روز نهم آگوست تعطیل خواهد کرد. البته سخنگوی لینکداین اعلام کرده که این شرکت هنوز به طور کامل از چین خارج نخواهد شد و به شرکت‌هایی که در این کشور مشغول فعالیت هستند، کمک خواهند کرد تا کارمندانی را در خارج از چین استخدام و آموزش دهند.

ارسال نظر

پربازدیدترین