|
| کد مطلب: ۱۱۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

عکس| پهپاد ویژه برای نظارت نامحدود در مرزها

«ولاریوس» (Volarious)، یک شرکت فناوری مستقر در سنگاپور و متخصص در سیستم‌های پهپاد متصل، نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی کرده است تا به محصول شاخص خود، «وی لاین پرو» V-Line Pro، عملکردی بسیار خوب و جدید بدهد.

عکس| پهپاد ویژه برای نظارت نامحدود در مرزها

یک پهپاد «دی جی آی» (DJI) که برای مدت زمان پرواز نامحدود به «وی لاین پرو» (V-Line Pro) متصل است، اکنون می‌تواند به طور خودکار در کنار یا بالای وسیله نقلیه حامل سیستم متصل حرکت کند.

«ولاریوس»اواخر سال گذشته «وی لاین پرو» را به عنوان راه حلی که مخصوصا برای سری پهپادهای محبوب «دی جی آی ام ۳۰» (DJI M۳۰) طراحی شده بود، معرفی کرد. به گفته مدیران این شرکت، این سیستم که M۳۰ را قادر می سازد تا به طور نامحدود با استفاده از یک پایگاه زمینی (متحرک) پرواز کند، در حال حاضر از این سیستم توسط ۲۰ سازمان ایمنی عمومی استفاده می‌شود.

در این میان، ارتقاء نرم افزار جدید با هدف بهبود عملکرد محصول برای کاربرانی مانند افسران گشت مرزی، که به نظارت هوایی نامحدود و در عین حال متحرک نیاز دارند، انجام می‌شود.

نظارت نامحدود بر مرزها با پهپادی خاص / عکس

آنگونه که «ویلیانگ ژانگ»بنیانگذار «ولاریوس» توضیح می‌دهد: ویژگی جدید نرم افزار حاصل ماه‌ها تحقیق و توسعه است که به منظور ارائه آگاهی از موقعیت‌ها به طور کامل و نامحدود برای خودروهای گشت مرزی طراحی شده است. حالت جدید دنبال کردن وسیله نقلیه با پهپاد متصل به سیستم اجازه می‌دهد تا به طور مستقل همزمان با حرکت وسیله نقلیه حرکت کند. این یک نظارت هوایی نامحدود و یکپارچه را برای افسران گشت مرزی ایجاد می کند.

در اینجا به برخی از مزایای دیگری ویژگی جدید با استفاده از پهپاد «دی جی آی ام ۳۰» اشاره می‌شود:

برد بصری گسترده: کابل متصل تا ۱۰۰ متر و زوم اپتیکال ۱۶ برابری ارائه شده توسط پهپاد «دیجی آی ام ۳۰ »به افسران گشت مرزی این امکان را می دهد که دید هوایی واضحی از محدوده‌ای به شعاع ۲ کیلومتر در اطراف وسیله نقلیه خود داشته باشند. افسران مرزی می‌توانند خطوط درختان و حصارهای قدیمی را برای آگاهی بهتر از موقعیت ببینند. علاوه بر این، دوربین حرارتی پهپاد امکان نظارت در شب را نیز فراهم می کند.

تعویض باتری بدون توقف: سیستم متصل«وی لاین پرو» منبع انرژی ثابتی را برای پهپاد فراهم می‌کند. به این معنی که در حین کار هیچ خرابی وجود ندارد، زیرا برای تعویض باتری نیازی به توقف ندارید.

عملکرد تک خلبان: در حالی که سیستم متصل به V-Line Pro پرواز هواپیماهای بدون سرنشین را آسان و قابل اعتماد می‌کند، با حالت جدید «خودروی ولاریوس» (Volarious Vehicle Mode)، تنها با لمس یک دکمه پهپاد از زمین بلند می‌شود، فرود می‌آید و وسیله نقلیه را همه جا دنبال می‌کند.

«ولاریوس» می‌گوید که این محصول را در کنفرانس «ایکس پتنشیال» (XPONENTIAL ۲۰۲۳) که از ۸ تا ۱۱ می (۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت) در مرکز همایش کلرادو در دنور در حال برگزاری است، نمایش می‌دهد.

ارسال نظر

پربازدیدترین