|
| کد مطلب: ۱۱۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

چرا به آیفون ۱۵ پرو مکس «فوق پرچمدار» می‌گویند؟ | یک ادعای جذاب

تصویر منتشر شده توسط یک افشاگر نشان می‌دهد که «آیفون ۱۵ پرو مکس» قرار است یک پرچمدار فوق‌العاده باشد.

چرا به آیفون ۱۵ پرو مکس «فوق پرچمدار» می‌گویند؟ | یک ادعای جذاب
منبع: همشهری |

 کاربران گوشی‌های هوشمند نظرهای متفاوتی در مورد اینکه کدام ویژگی یک گوشی مهم است، دارند. برخی از آنها سریعترین چیپست را می خواهند. برخی دیگر بر این باورند که یک گوشی باید بهترین دوربین را داشته باشند. برخی به لبه‌ها و قاب صفحه نمایش علاقه دارند و اگر از طرفداران لبه‌ها و قاب (حاشیه‌های) باریک نیز هستید، «آیفون ۱۵ پرو مکس» می‌تواند گوشی هوشمند مورد علاقه بعدی شما باشد.

«آیفون ۱۴ پرو مکس» لبه‌های بسیار باریکی دارد اما آیفون ۱۵ پرو مکس می تواند نازک ترین حاشیه ها را داشته باشد. سایت افشاگر «آیس یونیورس» که منبع این ادعا بود، اکنون به طور ضمنی ادعا کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس که برخی منابع می‌گویند به عنوان «آیفون ۱۵ اولترا» شناخته می‌شود، لبه‌های بسیار زیبایی خواهد داشت.

یکی از افشاگران قدیمی اخبار درباره گوشی‌های موبایل هوشمند تصویری از محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو مکس را در کنار تصویری از ظاهر دستگاه منتشر کرده است. در هر دوی این تصاویر لبه‌های نازک و باریک دیده می‌شوند. انتظار می‌رود لبه‌های این گوشی نه تنها از لبه‌های ۲.۱۷ میلی‌متری «آیفون ۱۴ پرو» نازک‌تر باشند، بلکه از لبه‌های ۱.۸۱ میلی‌متری که رکورددار کنونی آن گوشی «شیائومی ۱۳» است، نیز نازک‌تر باشند.

چرا به آیفون ۱۵ پرو مکس «فوق پرچمدار» می‌گویند؟ | یک ادعای جذاب

طبق اطلاعات فاش شده قبلی از افشاگر قابل اعتمادی به نام «شریمپ اپل پرو»، لبه‌ها نیز در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو مکس خمیده خواهند بود تا ظاهری شبیه اپل واچ داشته باشند. نظر آیس یونیورس در مورد قاب‌های این سری از گوشی‌های آیفون ۱۵ بسیار خاص است و فکر می‌کند که لبه‌ها و قاب باریک‌تر «آیفون ۱۵ پرو مکس» را به یک گوشی «فوق العاده پرچمدار» تبدیل می‌کند. البته، لبه‌های نازک به تنهایی برای تبدیل شدن یک گوشی به پرچمدار برتر کافی نیستند و انتظار می‌رود «آیفون ۱۵ پرو مکس» نیز چندین پیشرفت دیگر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

گوشی‌های «آیفون ۱۵ پرو» و «​​پرو مکس» می‌توانند دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بزرگ‌تر داشته باشند که به آنها کمک می‌کند تا از دوربین‌های برتر کنونی گوشی‌های اندرویدی پیشی بگیرند. پرو مکس احتمالا دوربین پریسکوپی نیز خواهد داشت. مدل‌های «پرو» نیز ممکن است دارای چیپست جدیدی باشند.

در مورد دیگر جنبه‌های طراحی، صفحه نمایش ظاهرا همچنان مسطح خواهد بود. مدل‌های «پرو» ممکن است دارای قاب تیتانیومی باشند و دستگاه می‌تواند عرض و بلندی کمتری داشته باشد، اما ۵ درصد ضخیم‌تر باشد. به دلیل هزینه‌های بالاتر و پیچیدگی ساخت، انتظار نمی‌رود این گوشی‌ها دیگر دارای دکمه‌های صدا و پاور حالت جامد باشند. سری گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس به احتمال زیاد در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین