|
| کد مطلب: ۱۰۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

روایت یک آمریکایی از مرگ وقتی دوباره زنده شد: دو فرشته کنارم بودند و مرا راهنمایی می کردند

مردی که به‌طور موقت تمام علایم حیاتی خود را از دست داده و مرده بود، هنگام بازگشت به حال طبیعی از سفرش به سرزمین بعد از مرگ گفت.

روایت یک  آمریکایی از مرگ وقتی دوباره زنده شد: دو فرشته کنارم بودند و مرا راهنمایی می کردند

دیوید هنزل، ۵۰ساله، گفت «زمانی‌که داشتم با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کردم، در این فکر بودم که بعد از مرگ چه اتفاقی برایمان می‌افتد. اما اکنون دیگر می‌دانم پس از مرگ چه چیزی در انتظارمان است و باید گفت چیزی نیست که واقعا انتظارش را دارید.»

هنزل اهل کارولینای شمالی بدلیل عفونت شدید ریوی به بیمارستان برده شد و به مدت دو ماه در کما بود. سپس وقتی در کما بود، به‌طور موقت تمام علایم حیاتی خود را از دست داده و از نظر پزشکی مرده بود.

او می‌گوید، هنگام مرگ هیچ تصوری از مرگ خودش نداشته و وقتی چشم‌هایش را باز کرده، خود را شب‌هنگام در آسمان دیده است. همه جا مانند ابریشم و مخمل زیبا بود. بعد دو «موجود» که هنزل آنها را فرشته می‌داند، او را هدایت می‌کردند تا بتواند اطراف خود را به‌خوبی ببیند. ناگهان یکی از آنها در سمت راست هنزل و دیگری در سمت چپ قرار گرفتند و سپس زیباترین نور سفید و طلایی را به او نشان دادند.

هنزل می‌گوید، همه چیز زیبا بود و فرشته‌ها و هر چیز دیگر به درون آن نور کشیده می‌شدند. آنها به هنزل گفتند، این جایی است که همه مردم فورا پس از مرگ وارد آن می شوند. پس از این زمان بود که هنزل از خواب مرگ بیدار شده بود.

هنزل پس از بیرون آمدن از کما، تمام افرادی را که به او بد کرده بودند، بخشید و گفت، «به نظر من تمام چیزهایی که در لحظه مرگ خود دیدم، درک این بود که بعد از مرگ چه رخ خواهد داد و این کره خاکی فانی است و ارزش چندانی ندارد.»

ارسال نظر

پربازدیدترین