|
| کد مطلب: ۱۰۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

واکنش سیدحسین موسویان به بیسواد خواندن ظریف از سوی یک مداح

سیدحسین موسویان در کانال تلگرامی خود نوشت: دیروز درخبر‌ها دیدم که یکی از مداحان (محمود کریمی) در مراسم شب احیاء گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمی‌دانسته است.

واکنش سیدحسین موسویان به بیسواد خواندن ظریف از سوی یک مداح

او نوشت:این ادعا من را بیاد خاطره ای انداخت. سال 1393 سمیناری درموضوع هسته ای ایران در دانشگاه پرینستون بود که من دربین حضار نشسته بودم. آقای ویلیام لوئرز و خانم رابین رایت دوچهره معروف آمریکا سخنرانی کردند. آقای ویلیام لوئرز دیپلمات سرشناس آمریکاست با بیش از 30 سال سابقه دیپلماتیک و سفارت در کشورهای مختلف وتخصص در امور سازمان ملل. بعد از بازنشستگی هم بعنوان استاد دانشگاه کلمبیا آمریکا، یکی از برجسته ترین دانشگاههای جهان مشغول است .

او در سخنرانی خود در دانشگاه پرینستون برای حضارگفت درسال 2005 که آقای ظریف سفیر ایران در سازمان ملل بود، یک متنی را به انگلیسی درموضوع هسته ای برای وی فرستادم. آقای ظریف با اصلاح ایرادات انگلیسی متن، من را شرمنده کرد و نشان داد که تسلط او به زبان انگلیسی بیشتر از من و درحد کمال می باشد.

 ظریف را که یک دیپلمات شناخته شده و در سطح بالای بین المللی است  در امر سیاست خارجی و روابط بین الملل و زبان انگلیسی، تحقیر و متهم می کند در حالیکه حتی یکی از مجرب ترین دیپلماتهای بین المللی آمریکا درحضور آمریکاییها اعتراف میکند که تسلط آقای ظریف از او بیشتر بوده و آقای ظریف او را در این زمینه شرمنده کرده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین