|
| کد مطلب: ۱۰۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

عکس| افشای رندرهای دوربین قدرتمند شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی به‌زودی پرچم‌دار جدید خود موسوم‌ به شیائومی ۱۳ اولترا را معرفی خواهد کرد؛ دستگاهی که ظاهراً به دوربین بسیار قدرتمندی مجهز شده است.

عکس| افشای رندرهای دوربین قدرتمند شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی ۱۳ اولترا یکی از گوشی‌های هوشمند موردانتظار امسال است. نسل قبلی این محصول، یعنی شیائومی 12S اولترا و شیائومی ۱۳ پرو با دوربین‌های باکیفیت عرضه شده‌اند و این روند در شیائومی ۱۳ اولترا ادامه خواهد یافت. پرچم‌دار بعدی برند چینی از سیستم دوربین پشتی چهارگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و سعی می‌کند با بهترین‌های بازار وارد رقابتی جدی شود. اکنون رندرهای جدیدی از این محصول منتشر شده است که دید بهتری از ظاهر آن ارائه می‌دهند.

افشاگر نام‌آشنای حوزه‌ی فناوری OnLeaks رندرهای جدید شیائومی ۱۳ اولترا را به‌اشتراک گذاشته است. ابعاد این دستگاه ۱۶۳٫۱۸ در ۷۴٫۶۴ در ۹٫۵۷ میلی‌متر است که آن را به یکی از گوشی‌های بزرگ بازار تبدیل می‌کند.

افشای رندرهای دوربین قدرتمند شیائومی ۱۳ اولترا/ عکس

رندر مشکی شیائومی ۱۳ اولترا بیرون‌زدگی ناحیه‌ی دوربین پشتی را بهتر نشان می‌دهد. قاب پشتی دستگاه نیز احتمالاً مثل شیائومی 12S اولترا، از جنس پلاستیک و چرم خواهد بود.

انتظار داریم شیائومی ۱۳ اولترا در ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) رسماً معرفی شود. طبق گزارش‌های اخیر، پرچم‌دار بعدی شیائومی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد و باید دید همکاری این برند با لایکا چه تأثیری در عملکرد دوربین اصلی آن خواهد گذاشت.

ارسال نظر

پربازدیدترین