|
| کد مطلب: ۱۰۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

احسان علیخانی به تلویزیون برمی گردد یا نقش اینفلوئنسر پردرآمد را انتخاب می کند؟

سال پیش احسان علیخانی در حین اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه گفت: «تا زمانی که من روی آنتن هستم، پشت هم با ما تماس می‌گیرند و به محض اینکه برنامه تمام می‌شود، همه تماس‌ها قطع می‌شود».

احسان علیخانی به تلویزیون برمی گردد یا نقش اینفلوئنسر پردرآمد را انتخاب می کند؟
منبع: رجانیوز |
علیخانی و تمام سلبریتی‌ها می‌دانند همان گونه که با تلویزیون متولد شده‌اند فقط با تلویزیون می‌توانند ماندگار باشند و همین موضوع موجب شده تعداد قابل توجهی از آنها پشت درب برنامه‌های سال تحویل صداوسیما صف بکشند. زمانی این موضوع بیشتر به چشم می‌آید که میزان مخاطب برنامه سال تحویل امسال صداوسیما را با سال‌های قبل تفاوت چندانی ندارد.
 
احسان علیخانی بدون تلویزیون سال متفاوتی را در پیش خواهد داشت؛ البته او بیشتر از هر کسی این موضوع را می‌داند. همین مسئله نیز موجب شده که او صفحه اینستاگرام خود را فعال‌تر از قبل کند.
 
علیخانی در سال پیش رو تصمیم خواهد گرفت که به صداوسیما بازگردد یا در حد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی باقی بماند. او بین مخاطب چند ده میلیون و چند صد هزار نفری انتخاب خواهد کرد و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد آن باشیم که احسان علیخانی مانند بسیاری از شاخ‌های مجازی با تبلیغات به در آمد چند صد میلیونی رسیده و فضای مستقل خود از رسانه‌های رسمی را شکل داده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین