|
| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

گرانقیمت ترین سرمربیان اروپا را بشناسید

اکیپ در گزارشی پردرآمدترین مربیان دنیای فوتبال را معرفی کرد که دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید با دستمزد سالانه 34 میلیون یورو در این زمینه رکورد دار است و فاصله زیادی از نظر دستمزد با سایر مربیان دارد.

گرانقیمت ترین سرمربیان اروپا را بشناسید

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با دستمزد سالانه 22.4 میلیون یورو در میان پردرآمدترین مربیان دنیا در رتبه دوم قرار دارد که اختلاف دستمزدش با سیمئونه حدود دوازده میلیون یورو است. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول با دستمزد سالانه 17.8 میلیون یورو در رده سوم قرار دارد.

گراهام پاتر سرمربی اخراجی چلسی (13.5)، ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس (12.8)، توماس توخل از بایرن مونیخ (12)، کارلو آنچلوتی از رئال مادرید (11)، سیمونه اینزاگی از اینتر (10)، ژوزه مورینیو از رم (9.2)، ژابی آلونسو از لورکوزن (5)، نیکو کوواچ از ولفسبورگ (4) و ژاوی هرناندز از بارسلونا (3.8 میلیون یورو) در رده های بعدی هستند.

ژاوی با توجه به تازه کار بودنش به نسبت سایر مربیان دستمزد کمی دریافت می کند که البته مشکلات مالی بارسلونا باعث می شود که افزایش دستمزد وی دشوار باشد. مدیران بارسا به ژاوی وعده تمدید قرارداد در تابستان را داده اند و روی این مربی برای آینده خود به شکل ویژه ای حساب باز کرده اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین