|
| کد مطلب: ۱۰۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

با اینگونه شارژدهی لپ‌تاپ خود را بهبود بخشید

مایکروسافت در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۱ قابلیتی گنجانده است که باعث بهبود عمر باتری لپ تاپ‌ها می‌شود.

با اینگونه شارژدهی لپ‌تاپ خود را بهبود بخشید
منبع: زومیت |

مایکروسافت این هفته بیلدهای پیش‌نمایش ۲۲۶۲۱٫۱۵۳۷ و ۲۲۶۲۴٫۱۵۳۷ را ازطریق کانال بتا برای کاربران اینسایدر ویندوز ۱۱ منتشر کرد. بیلد اول با قابلیت‌های جدیدی که به‌صورت پیش‌فرض فعال هستند منتشر شده، با این‌حال در بیلد دوم قابلیت‌های جدید غیرفعال شده‌اند.

به‌روزرسانی موردبحث میانبرهای جدیدی به منوی XAML فایل اکسپلور اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی شامل قابلیت جدیدی برای توسعه‌دهندگان است تا بتوانند ساده‌تر از قبل رونوشت‌های حافظه‌ی کرنل را جمع‌آوری کنند.

سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ از مدت‌ها قبل به ابزار Content Adaptive Brightness Control مجهز شده است. این ابزار بر اساس محتوای به‌نمایش‌درآمده، تنظیمات مانیتور را اصلاح می‌کند. هدف نهایی Content Adaptive Brightness Control ایجاد تعادل در بین مصرف انرژی و تجربه‌ی بصری دل‌چسب است. بر اساس گزارش ویندوز سنترال، این قابلیت برای لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های تبدیل‌پذیر (دو در یک) که به برق متصل هستند، فعال شده است.

در هر دو بیلد پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۱ باز کردن باکس جست‌وجو در تسکبار باعث نمایش چت‌بات بینگ می‌شود. البته به‌شرطی می‌توانید از این چت‌بات استفاده کنید که مرورگر مایکروسافت اج را روی سیستم خود نصب کرده باشید.

ارسال نظر

پربازدیدترین