|
| کد مطلب: ۱۰۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

صداوسیما وقتی برای پوشش خبری تشییع جنازه نوه امام موسی صدر آمد که همه رفته بودند!

پیکر بتول فیروزان، فرزند حورا صدر و مهدی فیروزان، دوازدهم فروردین‌ماه از آستان مقدس امام‌زاده صالح تجریش تشییع و در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

صداوسیما وقتی برای پوشش خبری تشییع جنازه نوه امام موسی صدر آمد که همه رفته بودند!
منبع: خبر آنلاین |

یک منبع موثق درباره علت مرگ بتول فیروزان گفت: مرحومه فیروزان اخیرا جراحی انجام داده بودند که متاسفانه عفونت بعد از عمل، سبب از کارافتادگی کلیه‌ها و سایر اعضای حیاتی شد و در نهایت شامگاه پنج‌شنبه، دهم فروردین ماه، دعوت حق را لبیک گفت. همه این تراژدی در کمتر از مدت سه هفته اتفاق افتاد.

file

مرحومه فیروزان، شامگاه پنج‌شنبه در سن ۳۵ سالگی، درگذشت. او دانش‌آموخته روان‌شناسی از دانشگاه UCL لندن بود و به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط داشت. از زندگی حرفه‌ای او اطلاعات چندانی در دست نیست و ترجمه دو اثر و مقاله‌ای درباره علل روان‌شناختی پیدایش داعش، در کارنامه زندگی کوتاه او، باقی مانده است. با استناد به اطلاعیه‌ای که نشر اطراف در پایگاه رسمی خود منتشر کرده، مرحومه با این نشر همکاری داشته است.

در مراسم تشییع پیکر نوه دختری امام موسی صدر، علاوه بر برادران محمد خاتمی، رییس‌جمهور سابق کشورمان، علیرضا تابش، حجج‌ اسلام محمدعلی ابطحی و محمدرضا زائری و جمع کثیری از دوستداران خاندان صدر حضور داشتند. محمد خاتمی، رییس‌جمهور سابق کشورمان هم، جمعه با حضور در منزل، مراتب تسلیت خود را ابراز کرد.

ساعت ۱۱ ظهر بعد از مراسم تشییع، پیکر بتول فیروزان به بهشت زهرا منتقل شد . زمانی که تشییع کنندگان عازم بهشت زهرا بودند،رسانه ملی از راه رسید و مقابل در ورودی امام‌زاده دوربینش را کاشت. اما چه دیر... همه رفته‌اند و جز معدود کسان، کسی نمانده. هیچ‌کس مصاحبه نمی‌کند. سکوت خبری رسانه ملی درباره چند دهه پی‌گیری پرونده ربودن امام موسی صدر، همچنان بر نحوه پوشش رسانه‌ای تشییع پیکر نوه جوان او نیز، سایه افکنده است. نیامدن بهتر از دیر آمدن است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین