|
| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه بندرلنگه: برای ۱۰۰ هزار تومان درآمد در ماه رمضان در ملا عام صبحانه و ناهار برای افراد بی حجاب پهن می‌کنید؟

برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند و دل مومنین به درد آمده است.

امام جمعه بندرلنگه: برای ۱۰۰ هزار تومان درآمد در ماه رمضان در ملا عام صبحانه و ناهار برای افراد بی حجاب پهن می‌کنید؟
منبع: فارس |

جواد اسماعیل‌نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دشمن به دنبال ایجاد انحراف در فکر و اعتقاد و رفتار زنان جامعه و به دنبال آن از بین بردن حیا و عفت عمومی است و همه می‌دانند اگر حیا و غیرت از بین رفت شیرازه دین و خانواده از هم می پاشد همین بلایی که به سر مسلمانان آندلس آمد.

وی خاطر نشان کرد: از مسؤولان کشوری مربوط انتظار داریم زودتر برای مقابله عملی با کشف حجاب طرح و برنامه اجرایی خود را اعلام و تکلیف را روشن نمایند.

وی ادامه داد: البته مردم نیز در زمینه نهی از منکر وظیفه سنگینی بر عهده دارند ای برادر و خواهر شیعه ،سنی، مسلمان غیرتتان کجا رفته؟ برای ۱۰۰ هزار تومان درآمد در ماه رمضان در ملا عام صبحانه و ناهار برای افراد کشف حجاب کرده پهن می‌کنید؟ این کمک به ترویج گناه است کار شما حرام است و در آمد تان نیز حرام.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: مردم نهی از منکر کنند فروشندگان به این گونه افراد چیزی نفروشند، ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور گفت:  اکثر کشف کنندگان حجاب از روی جوزدگی و ناآگاهی این کار را می‌کنند، روشنگری لازم است اما روشنگری نباید مانع برخورد قاطع با افراد متعمد باشد.

ر

ارسال نظر

پربازدیدترین