|
| کد مطلب: ۱۰۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عکس | باز هم علی دایی!

اسم علی دایی این روز‌ها دوباره در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است.

منبع: فرارو |

علی دایی اسطوره فوتبال ایران این روز‌ها دوباره تبدیل به سوژه جذابی برای رسانه‌های معتبر ورزشی شده است. برخلاف دفعات اخیر که ماجرای ممنوع‌الخروجی او سوژه رسانه‌های مشابه شده بود، این بار هنر فنی او باعث تکرار نامش در رسانه‌های ورزشی شده است.

این یکی مربوط به گلزنی‌های اخیر لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال است، که اخیرا با تیم ملی آرژانتین موفقیت‌های زیادی به دست آورده و همین چند روز پیش تعداد گل‌های زده ملی‌اش را از عدد ۱۰۰ عبور داد. حالا فقط سه نفر در دنیا هستند که بیش از ۱۰۰ گل رسمی در سطح ملی دارند که کریستیانو رونالدو و مسی در کنار علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، در این بخش دیده می‌شوند. بعد از آنکه رونالدو رکورد علی دایی را شکست حالا نوبت به لیونل مسی رسیده تا برای عبور از علی دایی تلاش کند. لئو اگر ۷ گل دیگر بزند به علی دایی می‌رسد و بدیهی است بیش از این تعداد، باعث عبورش از بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی ایران می‌شود.

این موضوع اخیرا سوژه روزنامه مطرح مارکا اسپانیا شده تا در قابی جذاب، علی دایی را در کنار مسی و رونالدو بگذارد و از آن‌ها به عنوان برترین ستاره‌های گلزن تاریخ ملی فوتبال یاد کند.

علی دایی روی جلد مجله خارجی

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین