|
| کد مطلب: ۱۰۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت عاملان سرقت مسلحانه ۲۰ میلیارد تومانی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت منازل در شرق تهران خبر داد.

منبع: مهر |

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عاملان سرقت منازل در شرق تهران خبر داد و گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۴ مرد جوان با پوشاندن چهره خود با جعل عنوان مأمور وارد یک خانه در شرق تهران شدند و با تهدید اعضای خانواده با کلت کمری اقدام به سرقت پول و طلا کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند و در بررسی‌های سیستمی مشخص شد سرقت منازل در محدوده شرق تهران کار این باند است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت منزل به صورت مسلحانه و عادی (بدون سلاح گرم) در شرق تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها نیز کشف شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین