|
| کد مطلب: ۱۰۳۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

سریال نویدمحمدزاده و احمد مهرانفر، جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی را برد

برای نخستین بار یک سریال ایرانی در جشنواره معتبر اروپایی جایزه بزرگ بخش بین الملل را از آن خود کرد.

سریال نویدمحمدزاده و احمد مهرانفر، جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی را برد

به گزارش ورایتی، اولین حضور یک سریال ایرانی تولید شده در شبکه نمایش خانگی، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره "سریزمانیا" را از آن خود کرد.

این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی بخش خصوصی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی جایزه اصلی را کسب می‌کند.

اختتامیه جشنواره فرانسوی «سریزمانیا» دقایقی پیش با اعلام برگزیدگان در شهر لیل برگزار شد که طبق اعلام سایت جشنواره، سریال «آکتور» جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرده است. در این بخش، چهار جایزه بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین فیلمنامه و جایزه بزرگ جشنواره اهدا می‌شود.

«آکتور» در کنار سریال‌هایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و… که محصولات شبکه‌های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت پرداخت. جشنواره «سریزمانیا» یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی «سریال» در جهان است که حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این دوره جشنواره ثبت‌نام کرده بودند و تنها ۸ سریال در بخش بین الملل مورد داوری قرار گرفتند.

«آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، هم اکنون به صورت هفتگی از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین