|
| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

علم الهدی: بی حجابی با اقتدار و عملیات حکومتی از بین نمی رود

علم‌الهدی خطاب به مسئولان اظهار کرد: شما آمدید مدیریت این جامعه و مسئولیت مردم را بر عهده گرفتید. پس باید تلاش کنید و در هر عرصه از ابعاد مسئولیتی که در آن فعال هستید، بدوید و خسته نشوید

علم الهدی:  بی حجابی با اقتدار و عملیات حکومتی از بین نمی رود

وی خطاب به مردم نیز گفت: شما مردم هم باید راه بیفتید. ما امت پیامبر آخرالزمان هستیم. ما شیعه امیرالمؤمنین(ع) هستیم و وابستگی به اهل‌بیت(ع) داریم. آن‌هایی که خودشان در راه دین خدا مجاهده کردند و اکنون ما هم باید کمک کنیم تا به هر وسیله، ابزار و جریانی که امکان‌پذیر است، به نظام، دولت و انقلاب کمک کنیم و دشمن را شکست دهیم.

وی افزود: زائران و مجاوران عنایت داشته باشند که در ماه رمضان و در محضر امام هشتم(ع)، تجاهر به فسق صورت نگیرد. زائران گرامی و عزیزی که می‌آیند، با همه نیازی که به مسائل غذایی و زندگی روزمره دارند، حرمت امام رضا(ع) را حفظ کنند و در جوار این مضجع نورانی تظاهر به روزه‌خواری نکنند. استاندار و فرماندار محل‌هایی را فراهم کرده‌اند که مخصوص مهمانان امام رضا(ع) باشد تا این عزیزان مجبور به روزه‌خواری در ملأعام نشوند.

علم‌الهدی تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود و ریشه عفاف و حجاب به‌عنوان یک ارزش مهم اسلامی همچون همیشه پا برجا بماند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین