|
| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

نامه مدیران حوزه های علمیه خواهران تهران به رئیسی : سرعت برهنگی زیاد شده،چرا نهادهای مسئول کاری نمی کنند؟/ ربط دادن بی حجابی به فقر،بهانه است

۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.

نامه مدیران حوزه های علمیه خواهران تهران به رئیسی : سرعت برهنگی زیاد شده،چرا نهادهای مسئول کاری نمی کنند؟/ ربط دادن بی حجابی به فقر،بهانه است

آنها نوشتند:

مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. اگر قرار باشد امروز از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم.

چقدر تلخ هست که وقتی حدود سی نهاد مسئول کاری نمی کنند، آخرین حلقه نهادها را مقصر دانسته و بدون سناریو صرفا آن را منحل نموده و دشمن را به ادامه انحلال قوانین وطن اسلامی دلخوش کنیم.

شاید برخی از ایجاد شکاف اجتماعی سخن گویند، برخی فقر را مطرح نمایند و بزرگانی از لزوم کار فرهنگی سخن بگویند، اما کنار تایید همه این مطالب، قطعا حیات هر ملتی به استواری قانون آن کشور است و اگر قرار باشد امروز از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم و این یعنی وهن قوانین اجرا شده چهل ساله ملت بزرگ ایران.

بحمدالله با وجود مسائل اقتصادی، قشر مستضعف در حفظ حجاب محکم تر بوده و اتفاقا تحقیقات نشان داده در جامعه فعلی ایران، کشف حجاب با فقر ارتباط مستقیمی ندارد.

لذا در کنار رحمت و اخوت و همبستگی اجتماعی و جلوگیری از تقابل و دو قطبی شدن جامعه، همانگونه که مستحضرید مقابله با بی قانونی لازمه دولت قوی است و بی قانونی نتیجه عکس داده و تاریخ اثبات نموده برای نقض حریم کشور هر میزان کوتاه آمده ایم، دشمن جلوتر خواهد آمد. لذا این جمع که چون شما از دلسوزان حوزه های علمیه است ضمن اعلام آمادگی در جهت کمک برای این مهم، خواستار رسیدگی عالمانه و عاجل برای موثر و کاربردی شدن قانون حجاب کنار همه لوازم تحقق الگوی سوم می باشد. بی شک حضور کرامت بخش زنان برای تحقق الگوی پیشرفت ایرانی _اسلامی، در مسیر انقلاب واجب ضروری است.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین