|
| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

عرضه نوبت دوم خودروهای داخلی برنامه ریزی می شود

سخنگوی وزارت صمت گفت: بعد از پایان فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه و بررسی لیست انتظار و تقاضا برای عرضه خودرو داخلی برای نوبت بعدی برنامه ریزی می شود.

عرضه نوبت دوم خودروهای داخلی برنامه ریزی می شود
منبع: فارس |

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت با اشاره به آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی، گفت: ثبت نام و به عبارتی ثبت تقاضای خودرو توسط متقاضیان خرید خودرو در سامانه  به خوبی در حال انجام است و در هر دقیقه 60 نفر ثبت تقاضای خودروی خود را در سامانه انجام می دهند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تا ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در مجموعه 135 هزار نفر ثبت تقاضای خودروی خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام داده اند.

وی افزود: برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سامانه و مواجه شدن با بار ترافیکی متقاضیان می توانند  ثبت تقاضای خود را در ساعات و  روزهای باقی مانده ثبت نام مدیریت کنند. 

قالیباف درباره دور بعدی عرضه خودروهای داخلی، اظهار داشت: بعد از اینکه ثبت درخواست ها انجام شد و برنامه فروش هر مدل خودرو دریافت شد و لیست انتظار و تقاضا برای خودروها مشخص شد برای نوبت بعدی عرضه برنامه ریزی خواهیم کرد. 

وی بیان داشت: بزودی سامانه عرضه یکپارچه خودرو هوشمند می شود تا افراد با پیشنهادی مناسبی از طریق سامانه انتخاب خودرو داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس ؛ متقاضیان خرید خودروهای داخلی از امروز 26 اسفند می توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند. زمان ثبت نام سه روز خواهد بود و در پایان روز 28 اسفند به اتمام می رسد.

به گفته سخنگوی وزارت صمت 9 شرکت خودروساز داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو مشارکت دارند و 51 مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید است. 

به گفته قالیباف حدود 900 هزار نفر برای خرید خودروهای داخلی حساب وکالتی افتتاح کردند. 

پایان پیام/

ارسال نظر

پربازدیدترین