|
| کد مطلب: ۱۰۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت تسهیلات خرید مسکن و خودرو به امدادگران هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت که با جلسات و هماهنگی‌های انجام شده با چند مرکز مالی و اعتباری، تسهیلات ویژه‌ای برای کارکنان، جوانان و امدادگران هلال‌احمر جهت خرید خودرو، مسکن و دیگر اقلام رفاهی و معیشتی این افراد در نظر گرفته شد.

 

پیرحسین کولیوند درخصوص جزئیات این خبر گفت: کارکنان، جوانان داوطلب و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور در حال خدمت به مردم هستند و برای کمک و نجات جان آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، بنابراین ما در قبال این افراد و تامین رفاه و معیشت آنها مسئولیت داریم. بر همین اساس، هماهنگی و رایزنی‌ با شرکت‌های مختلف مالی و اعتباری را برای حل مشکلات موجود در این زمینه آغاز کردیم که بنا بر هماهنگی‌ها و جلسات برگزار شده، تسهیلات و اعتبارات ویژه‌ای در این خصوص در نظر گرفتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ گفتنی است مهمترین مفاد حاصل از جلسات و رایزنی‌های برگزار شده شامل موارد زیر است: تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کمترین کارمزد به مدت ۲ تا ۵ سال، تسهیلات ۵ میلیون تومانی ویژه داوطلبان و اعضای جوان هلال احمر با اقساط ۲ ساله و کمترین کارمزد، تسهیلات خرید خودرو از ۷۰۰ میلیون تا سقف یک میلیارد تومان با کمترین کارمزد و اقساط ۵ ساله، تسهیلات خرید مسکن از ۲ تا ۵ میلیارد تومان با اقساط ۵ ساله و کمترین کارمزد، همچنین در نظر گرفتن تسهیلاتی برای دورکاری کارکنان و امدادگران هلال احمر روزانه تا ۴ ساعت با حداقل حقوق ۵ میلیون تومان.

لازم به توضیح است رایزنی‌ها در این خصوص انجام شده و به محض این که این امر نهایی شود، جزئیات بیشتر در خصوص نحوه دریافت تسهیلات و اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین