|
| کد مطلب: ۱۰۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

ادبیات توهین آمیز مدیر سازمان محیط زیست علیه تیمارگر پیروز: پیمانکار طرف قرار ما، او را اجیر و اجاره کرده بود

نحوه حرف زدن و عباراتی که مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره تیمارگر « پیروز» به کار برد، مورد انتقاد قرار گرفت.

ادبیات توهین آمیز مدیر سازمان محیط زیست علیه تیمارگر پیروز: پیمانکار طرف قرار ما، او را اجیر و اجاره کرده بود
منبع: جهان مانا |

غلامرضا ابدالی در گفتگویی در دفاع از عملکرد سازمان متبوع خود و اینکه از هیچ کاری برای مراقبت بیشتر از ” پیروز ” توله یوز ایرانی دریغ نشده، به پایگاه خبری “حکیم مهر” گفت: « علیرضا شهرداری فقط تیمارگری بود که پیمانکار طرف قرار ما او را اجیر و اجاره کرده بود و تمام حقوق و مزایایش را کاملا و قانونی دریافت می‌کرد . »

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست وقتی با دفاع پرسشگر از عملکرد تیمارگر پیروز مواجه میشود و اینکه او مدعی ” دست تنها بودن ” و کمبود برخی امکانات بوده و به همین خاطر درخواست کمک داشت؛ افزود: « پیروز نماد ایران بود و مردم به او دلبسته بودند و ما هم وظیفه داشتیم الان هر کاری هم کردیم، این که الان سازمان محیط زیست مظلوم شده این یک کمی آدم را نگران می‌کند که سازمان محیط زیست با تمام قدرت کار کرد، آمد پای کار و اعتبار گذاشت و تجهیزات گذاشت و بسیج را امکانات کرد و آخر سرهم باز مظلومانه قضاوتش می‌کنند. »

ابدالی همچنین تاکید دارد که : «هیچ کسی به اندازه خود ما محیط زیستی‌ها برای محیط زیست دل نمی‌سوزاند و دلیل هم داریم ». او در تشریح دلایل مد نظرش به جان باختن 150 محیط بان در اثر گلوله مستقیم شکارچیان غیرمجاز اشاره کرد و افزود: « آیا کسی که مرتب سرش توی گوشی است و عکس و فیلم می‌گذارد و از خودش می‌گوید من این کار و آن کار را می‌کنم می‌تواند برای حفاظت از گونه‌ها جان خودش را بدهد؟ می‌تواند مثل محیط بان‌های ما در آن کویر جانش را بگذارد و سینه اش را در برابر گلوله سپر کند؟ »

 

ارسال نظر

پربازدیدترین