|
| کد مطلب: ۱۰۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

فیلم/ شکار تصاویر شگفت انگیز از زمین توسط فضانورد اماراتی

فضانورد اماراتی از ایستگاه فضایی بین‌المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد.

فیلم/ شکار تصاویر شگفت انگیز از زمین توسط فضانورد اماراتی
منبع: فرارو |
 

 

سلطان النیادی فضانورد اماراتی روز پنجشنبه از ایستگاه فضایی بین‌المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد و بر اهمیت حفظ آن تاکید کرد.

به گزارش فرارو، سلطان النیادی در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: «این لحظات را که در آن برای اولین بار زمین را از واحد رصد کاپولا در ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌بینم، با شما به اشتراک می‌گذارم.»

فضانورد اماراتی و همکارانش با خدمه Crew-۶ شروع به انجام ماموریت‌های تعیین شده خود در ایستگاه فضایی بین‌المللی کردند. سلطان النیادی در تصاویر منتشر شده توسط حساب کاربری مرکز فضایی محمد بن راشد، در توییتر در واحد «کیبو» ژاپن اعلام کرد که در آن آزمایش‌ها بر حوزه‌هایی از جمله پزشکی فضایی، زیست‌شناسی و رصد زمین تمرکز دارند.

النیادی در سوم مارس با همراهی تیم مأموریت Crew-۶ با فضاپیمای SpaceX Dragon Endeavor به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسید تا طولانی‌ترین ماموریت تاریخ جهان عرب را که شش ماه طول می‌کشد آغاز کند.

این ماموریت که توسط مرکز فضایی محمد بن راشد به عنوان بخشی از برنامه فضانوردی امارات به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شد، اولین ماموریت طولانی مدت فضانوردان عرب در تاریخ است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین