|
| کد مطلب: ۱۰۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

یک اختتامیه متفاوت سینمایی روی عرشه کشتی

آیین پایانی هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت در اقدامی متفاوت، روی عرشه کشتی در خلیج فارس برگزار شد.

یک اختتامیه متفاوت سینمایی روی عرشه کشتی
منبع: ايسنا |

دست‌اندرکاران این جشنواره در اقدامی متفاوت، مراسم اختتامیه آن را بر عرشه شناوری برگزار کردند که در اسکله پارس عسلویه پهلو گرفت و با حضور هنرمندان، صاحبان آثار، نمایندگان رسانه‌های گروهی و جمعی از علاقه‌مندان و میهمانان داخلی و خارجی، بر آبهای نیلگون خلیج فارس راهی شد تا در شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفندماه، همزمان با جشن نیمه شعبان، برگزیدگان خود را معرفی کند.

هادی مقدم دوست، لیلی عاج، عبدالحمید قدیریان، هوشنگ جاوید، ابراهیم اصغری، مصطفی شوقی، محسن علی اکبری، بهروز افخمی، محمدرضا شرف‌الدین، سعید سعدی، محسن قصابیان، مهدی فرجی، محمدحسین لطیفی، روح‌الله سهرابی، ازجمله هنرمندان، سینماگران و مدیران سینمایی حاضر در مراسم بودند.

تقدیر از عضوی از خاندان رییس علی دلواری و تقدیر از حبیب والی نژاد - تهیه‌کننده آثار سینمایی با موضوع دفاع مقدس که سابقه مدیریت در این حوزه را هم دارد، با حضور سردار حسین سلامی - فرمانده سپاه -، احمد محمدی زاده - استاندار بوشهر -، سردار علیرضا تنگسیری - فرمانده نیروی دریایی سپاه - و جلال غفاری قدیر - دبیر جشنواره - از دیگر بخش‌های آیین پایانی هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت بود.

بهروز افخمی نیز به‌عنوان رییس، بیانیه هیات داوران جشنواره را خواند که در آن آمده بود، این روزها سینمای مهندسی شده و هدایت شده غربگرا نفس‌های آخر. را می‌کشد و جشنواره‌های غرب از پا افتاده‌اند اما فیلمسازانی روشنفکرگرا هنوز به آن پایبند. با این حال، جشنواره مقاومت به دنبال سینمایی اصیل‌تر و شریف‌تر است و از صفحه گذاشتن بر سینما و چهره‌های زرد پرهیز می‌کند. بر این اساس، این دوره از جشنواره فیلم مقاومت بر آثار تولید شده با بودجه‌های اندک و کوتاه از شهرهای دور از پایتخت توجه داشته است. به این امید که در جشنواره‌های آینده ببینیم دوام آورده‌اند و باز هم از خود درخشش نشان می‌دهند.

یک اختتامیه متفاوت سینمایی روی عرشه کشتی

 

ارسال نظر

پربازدیدترین