|
| کد مطلب: ۹۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

عکس/ استقبال از بازیکنان با ترقه و چاقو در استادیوم!

حضور تیم آمد اس‌کا در زمین تیم بورسا اسپور هم همانند خیلی از دیگر از بازی‌های این تیم در فوتبال ترکیه، جنجال‌ساز شد.

عکس/ استقبال از بازیکنان با ترقه و چاقو در استادیوم!
منبع: خبر ورزشی |

دیدار بورساسپور و آمد اس‌کی در لیگ دسته دوم ترکیه در حین و بعد از بازی یک آشفتگی افتضاح بود.

ویدئوهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی هواداران عصبانی را نشان می‌دهد که وسایلی از جمله بطری‌های آب، ترقه و چاقو را به داخل زمین پرتاب می‌کنند.

استقبال از بازیکنان با ترقه و چاقو در فوتبال ترکیه!

تیم میزبان، بورساسپور به سر دادن شعارهای ضد کردی در جریان بازی متهم شد. تیم آمد تیمی از شهر کردنشین دیاربکر است که به همین دلیل مردم بورسای علیه آنها شعار سر دادند.

اکانت تیم آمد در اینستاگرام نیز کلیپی از هجوم بازیکنان بورسا به ورزشگاه و حمله به حریف خود در زمان گرم کردن را به اشتراک گذاشت. این درگیری پس از بازی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و لقب «حمله بورس» را به خود اختصاص داد.

به طرز باورنکردنی، خشونت قبل از بازی طبق برنامه پیش رفت. در ۹۰ دقیقه این دیدار که با نتیجه ۲ بر ۱ به سود بورسا خاتمه یافت، مبارزه ادامه یافت و زمین مورد هجوم قرار گرفت. جو علاوه بر پرتاب ترقه، آشفته به نظر می رسید و در حال پرتاب چاقو به زمین دیده می شد.

باشگاه Amed SKA مدعی است که در راهروهای رختکن توسط ناظر امنیتی و افسر امنیتی و همچنین کارکنان باشگاه بورسا مورد حمله قرار گرفته است.

استقبال از بازیکنان با ترقه و چاقو در فوتبال ترکیه!

 

تیم آمد در سال های اخیر با تغییر نام خود که پیش از این به نام شهر «دیاربکر» نامگذاری شده بود، با جنجال های زیادی مواجه شده است. این تیم در بازی های خارج از خانه مدام با شعارهای ضد کردی مواجه می شود و مسابقات آنها اغلب خشن است. چندی پیش ۵ نفر به دلیل برافراشتن پرچم کردستان در یکی از مسابقات آمد بازداشت شدند.

فدراسیون فوتبال ترکیه هنوز به این بازی جنجالی واکنشی نشان نداده است.

استقبال از بازیکنان با ترقه و چاقو در فوتبال ترکیه!

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین