|
| کد مطلب: ۹۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

اگرمهاجم برزیلی پرسپولیس کور می‌شد چه‌کسی جوابگو بود؟

پیشکسوت استقلال گفت: پرونده خیلی از اتفاقات در هفته‌های اخیر هنوز در کشوی میز کمیته انضباطی خاک می‌خورد اما حکم استقلال و مربی اش به‌سرعت صادر می‌شود، اینها همه مشکوک است.

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق تیم استقلال  درباره اتفاقات اخیر حول و حوش نیمکت مربیگری استقلال اظهار داشت: عجیب است که این همه اتفاق و محرومیت فقط شامل حال تیم استقلال می‌شود. جالب است که پرونده خیلی از اتفاقات در هفته‌های اخیر هنوز در کشوی میز کمیته انضباطی خاک می‌خورد اما حکم استقلال و مربی اش به‌سرعت صادر می‌شود. ما خودمان هم دلخوشی از ساپینتو نداریم و خود من چندین بار صحبت کردم و گفتم که این آقا روی نیمکت استقلال رفتاری می‌کند که در شأن و شخصیت نیمکت باشگاه استقلال نیست.

وی افزود: من گفته بودم این صندلی‌ها روزی جایگاه امسال پورحیدری، عبداللهی، رایکوف، حجازی و امثال اینها بوده اما ساپینتو گاهی رفتاری کرده که باعث خجالت ما شده است اما این بنده خدا در این مدت دیگر شرایط فوتبال ایران را درک کرده و نسبتاً بهتر رفتار می‌کند. چرا به این شکل برخورد می‌کنید!

بازیکن قدیمی‌استقلال اضافه کرد: حکمی که درباره ساپینتو صادر می‌شود به گونه‌ای است که ما احساس می‌کنیم با اون مشکل شخصی پیدا کرده اند! اولاً او در این مدت کار خاصی نکرده ثانیاً تا جایی که یادم باشد در بازی با مس کرمان او را کتک زدند و با لگد از زمین مسابقه بیرونش کردند. در بازی پیکان هم به خودش و دستیارش فحاشی کردند اما ۴ جلسه محرومیت اخیر نشان می‌دهد که او را به شکل دیگری می‌بینند. او بد اخلاق است، درست، اما طوری با او رفتار می‌شود که انگار قاتل است.

وی اضافه کرد: چطور وقتی در یک بازی مثل بازی پرسپولیس به سمت بازیکنان برف پرتاب می‌شود هیچ عکس العملی از سوی کمیته انضباطی نمی‌بینیم؟ اگر گلوله به چشم بازیکن تازه وارد برزیلی پرسپولیس می‌خورد و از نظر بینایی دچار مشکل لاعلاج می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ خدای نکرده ممکن بود او هم مثل پادوانی دچار وضعیت بدی شود.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین