|
| کد مطلب: ۹۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟

علیرضا جهانبخش راز عدم ‌خوشحالی بعد از دوگلی که مقابل آیندهوون به ثمر رساند را فاش کرد.

چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟
منبع: همشهری آنلاین |

علیرضا جهانبخش با تصمیم آرن اسلات در دیدار برابر آیندهوون کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم وارد زمین شد و در نقش ناجی تیمش عمل کرد. جایی که او دو گل به ثمر رساند تا فاینورد در کورس قهرمانی متحمل یک شکست تلخ نشود.

جهانبخش بعد از بازی دیروز گفت: "شنیدم هواداران بعد از ۲-۲ شدن بازی نام من را صدا می‌زدند. خیلی خوب بود. از زمانی که در فاینورد بازی می‌کنم، کار من با فراز و نشیب همراه بوده است، اما این احساس را دارم که دی‌کویپ(استادیوم فاینورد) همیشه پشت من است. "

نکته جالب توجه درباره جهانبخش ۲۹ ساله این بود که پدر و مادر و سایر خانواده‌اش در ورزشگاه حضور داشتند. او در این باره گفت:"من همیشه به آن‌ها می‌گویم که دی‌کویپ زیباترین ورزشگاه هلند است. حالا آنها می‌توانند آن را تجربه کنند. این باعث افتخار من است. "

خانواده او در دقیقه ۶۲ جهانبخش را دیدند که وارد زمین شد. شش دقیقه بعد، PSV توسط تورگان هازارد به گل دوم رسید و بازی تمام شده به نظر می رسید. اما از آن‌جایی که تیم مهمان به دلیل کارت قرمز با یک بازیکن کمتر به کار ادامه می‌داد، فاینورد امیدوار بود.

جهانبخش در ادامه گفت: "در واقع بعد از ۲-۲ می‌خواستم جشن بگیرم، اما بقیه بازیکنان به خاطر اینکه آنها هم می‌خواستند بازی را ببریم و نتیجه به ۳-۲ تغییر کند، دویدند و به وسط زمین رفتند. در واقع، این کار بهتری بود. ذهنیت در تیم فوق‌العاده قوی است. "

(عکس)چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟

جهانبخش درباره عدم حضور در ترکیب اصلی فاینورد مقابل آیندهوون نیز گفت:"البته برایم سخت بود، من همیشه می‌خواهم کار را از ابتدا شروع کنم. اما همه این را می‌خواهند. ما در هر پست چندین بازیکن خوب داریم. و برای دو پست بال کناری ما در مجموع پنج گزینه داریم. "

جهانبخش در پایان گفت: "همه آن‌ها وینگرهای در سطح بالایی هستند. ما همدیگر را قوی‌تر می‌کنیم. به همین دلیل در اوج هستیم. علاوه بر این، در فصلی طولانی که در آن هنوز در سه جبهه رقابت می‌کنیم، به یکدیگر نیاز داریم. ترجیح می‌دهم در همه مسابقات بازی کنم و اگر بازی نکنم، آماده هستم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروم تا تفاوت ایجاد کنم. "

(عکس)چرا جهانبخش بعد از دبل گلزنی خوشحالی نکرد؟

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین