|
| کد مطلب: ۹۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می‌شوند

پاری سن ژرمن ممکن است پس از مشاجره با شهردار پاریس بر سر خرید احتمالی ورزشگاه، پارک دو پرنس را ترک کند.

لیونل مسی و امباپه خانه به دوش می‌شوند
منبع: همشهری |

با اینکه باشگاه پاری سن ژرمن از ابتدای کارش در ورزشگاه پارک دو پرنس تمرین می‌کرده و برای بهبود امکانات آن در چند وقت اخیر سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده، به نظر می‌رسد باید در جستجوی خانه جدیدی باشد. آن هیدالگو، شهردار پاریس، تایید کرده که پارک دو پرنس، متعلق به شهر پاریس است و برای فروش نیست و این موضوع رابطه آن‌ها با باشگاه را تیره کرده است.

هیدالگو در گفت‌وگویی بیان کرده: «ما موضع بسیار روشنی داریم. با قطعیت می‌گوییم که پارک دو پرنس فروشی نیست و فروخته نخواهد شد. این یک میراث استثنایی برای همه پاریسی‌هاست.»

سخنگوی پاری سن ژرمن هم پاسخ داده: «شنیدن این موضوع که شهردار پاریس در حال اتخاذ موضعی است که عملاً پاری سن ژرمن و هواداران ما را از پارک دو پرنس دور می‌کند، تعجب‌آور و ناامیدکننده است. این ساختمان که اکنون ۵۰ سال از عمر آن می‌گذرد، نیاز به بازسازی دارد.

مایه تاسف است که شهردار اکنون به طور ناگهانی و با قطعیت بحث‌های فروش را که ما برای مدت طولانی به دنبال آن بودیم، منع می‌کند، و باشگاه اکنون متأسفانه مجبور است گزینه‌های جایگزین را برای انتخاب خانه بعدی‌اش پیش ببرد.»

پاری سن ژرمن دهه گذشته را به عنوان تیم برتر فوتبال فرانسه در پارک دو پرنس سپری کرده است، با این حال آن‌ها امکانات لازم برای تامین بودجه پروژه ساخت استادیوم خود را دارند. آن‌ها آخرین بار در ۱۱ ژانویه در خانه بازی کردند که به پیروزی ۲-۰ مقابل آنژه با گل لیونل مسی رسیدند.

تیم کریستوف گالتیه در حال حاضر نگرانی‌ای در مورد ورزشگاه ندارد، زیرا بازی بعدی پاری سن ژرمن خارج از خانه با رن در ۱۵ ژانویه خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین