|
| کد مطلب: ۹۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیروزی سخت استقلال با پنالتی‌های جنجالی

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.

پیروزی سخت استقلال با پنالتی‌های جنجالی
منبع: خبر آنلاین |

 دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی از ساعت ١٥ امروز پنج شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی در هوایی سرد برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه استقلالی ها با دو گل کوین یامگا که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید در مقابل تنها گل رضا اسدی به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری بازی را شروع کرد.

آبی پوشان که در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورده بودند در این دیدار خانگی به دنبال کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی بودند تا آن شکست را جبران کنند به جمع شانزدهم تیم برتر مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

دو تیم در نیمه اول تلاش زیادی کردند تا به دروازه ها نزدیک شوند اما بازی پراشتباه و بی کیفیت بازیکنان اجازه نداد موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود.

در نیمه دوم هم هر چند شرایط بازی بهتر شد اما بازهم بازی بی برنامه و سردرگم دو تیم ادامه داشت و بیشتر درگیری های دو نفره و خطاهای بازیکنان بود که به چشم می آمد.

استقلال برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی در دقایق پایانی داشت اما نتوانست از معدود موقعیت هایش به درستی استفاده کند تا در نهایت کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در شروع وقت اضافه اول این تراکتور بود که در دقیقه ۹۳ روی حضور خوب رضا اسدی درون محوطه جریمه و ضربه دقیقی که به توپ زد دروازه حریف را باز کرد.

با این حال استقلال یک دقیقه بعد می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر ارسلان مطهری به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در وقت اضافه دوم اما مهدی قایدی به داد استقلال رسید و روی سرعت بالایش و پاس در عمق محبی روی خط محوطه جریمه با تکل محمدی سرنگون شد که کوپال ناظمی به نشانه پنالی در سوتش دمید و در دقیقه ۱۱۰ کوین یامگاه این ضربه را به گل تبدیل کرد. در این صحنه تراکتوری ها اعتقاد داشتند خطا پشت محوطه جریمه صورت گرفته است.

اما صحنه مشکوک برای استقلال به همین گل ختم نشد و چند دقیقه بعد دوباره مهدی قایدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد که این تصمیم هم با واکنش و اعتراض شدید تراکتوری ها همراه بود.

این ضربه را هم کوین یامگا زد اما محمدرضا اخباری ضربه او را مهار کرد. با این حال کمک داور اعلام کرد که اخباری از روی خط جلوتر آمده بود و این ضربه باید تکرار شود. در این صحنه اعتراض تراکتوری ها منجر به اخراج هادی محمدی شد. یامگا دوباره پشت ضربه ایستاد و توپ را گل کرد اما ناظمی بازهم تکرار داد و در سومین بار توپ به گل تبدیل شد تا استقلال ۲ بر یک پیش بیفتد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین