|
| کد مطلب: ۹۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

باند اماراتی به دنبال زمین زدن استقلال و ساپینتو

هواداران استقلال در روزهای اخیر نسبت به برخی اتفاقات در این تیم مشکوک شده اند.

باند اماراتی به دنبال زمین زدن استقلال و ساپینتو
منبع: روزنامه ایران ورزشی |

هواداران استقلال به‌شدت نسبت به اتفاقاتی که زیر پوست استقلال رخ می‌دهد، نگرانند و بیم آن دارند وقایعی که در دوران مربیگری محمود فکری در استقلال رخ داد، بار دیگر تکرار شود و ساپینتو نیز از استقلال برود. هواداران معترض نگرانند که عملکرد ضعیف بازیکنان در بازی‌های اخیر نوعی کم کاری به ضرر ساپینتو باشد تا زمینه بازگشت دیگر مربیان به استقلال فراهم شود!

این نگرانی‌ها صراحتاً به گوش اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال رسید و روز گذشته و در لحظه‌ای که مظلومی و مؤمنی، دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با هواداران ناراضی مواجه شدند، به آنها گفته شد که چرا بازیکنی که بعد از برکناری فکری صراحتاً اعلام کرد که افتخار می‌کند برای این مربی فوتبال بازی نکرد! در ترکیب تیم حضور دارد. از مظلومی و مؤمنی خواسته شد زمینه اخراج این بازیکن از استقلال فراهم شود تا احیاناً دوباره همان اتفاقاتی که در گذشته رخ داد و منجر به برکناری فکری شد، تکرار نشود.

در این بحث‌های سرپایی حتی به موضوعات دیگر نیز اشاره شد. یکی دیگر از هواداران استقلال که نسبت به نتیجه بازی با تراکتور بسیار مشکوک بود اعلام کرد که برخی تحرکات از سوی باندی در امارات شکل گرفته تا ساپینتو نتیجه نگیرد و مربی دیگری به جای او در استقلال صاحب قدرت شود. حتی به‌نام یکی از افراد که سابق با باشگاه استقلال همکاری می‌کرد(م.ب) نیز اشاره و سؤال شد که این شخص اکنون در استقلال چه سمتی دارد؟! مدیران باشگاه استقلال اما بی‌آنکه پاسخی برای این ابهامات و نگرانی‌ها داشته باشند، از کنار انتقادات هواداران عبور کردند.

در استقلال اکنون ظنی شکل گرفته که شاید افرادی هستند که دوست دارند تیم نتیجه نگیرد برای مثال فرهاد مجیدی یا دیگر مربیانی که سابقاً در این باشگاه فعالیت کرده‌اند، اقداماتی انجام می‌دهند که تیم نتیجه نگیرد تا آنها دوباره به استقلال بازگردند؛ اما اینکه چنین تردیدهایی چه اندازه صحت داشته باشد، قابل اثبات نیست و تنها گذشت زمان است که پرده از این ماجرا خواهد برداشت.

البته طرح این مسائل وقتی مصادف شد با انتشار خبر سفر فتح‌الله‌زاده به امارات، باید هم به هواداران این باشگاه حق داد که بابت وقوع برخی تصمیم‌های زیرپوستی بیمناک باشند. گفته شده فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال برای مذاکره با باشگاه شباب الاهلی امارات به این کشور سفر خواهد کرد تا شاید بتواند با رایزنی‌های خود زمینه پرداخت دیرتر از موعد بدهی به این باشگاه بابت انتقال مهدی قایدی را فراهم کند.

از طرفی بحث مذاکره با پین برای پرداخت بدهی 50 هزار دلاری به این مربی ایتالیایی نیز مطرح است و گفته می‌شود یکی دیگر از محورهای سفر مدیرعامل باشگاه استقلال به امارات همین مسأله است و آقای مدیر قصد دارد با واسطه قراردادن فرهاد مجیدی به نوعی زمینه ساز پرداخت اقساطی این بدهی شود که با توجه به مقدار ناچیز این بدهی مشخص نیست که چرا ادعا شده فتح الله‌زاده قصد دارد برای قسطی کردن این بدهی راهی امارات شود.

به هرحال همه این مسائل و اتفاقات موجب شد تا استقلال دوباره کانون برخی حواشی قرار بگیرد و تردیدها نسبت به آینده این باشگاه به نقطه اوج برسد.

شاید یک پیروزی مقابل تراکتور درجام حذفی بتواند جایگاه ساپینتو و بازیکنان را میان هواداران محکم کند و این تیم به سمت ثبات بیشتر پیش برود.

استقلال هنوز در لیگ با امتیازات آن چنانی از صدرنشین عقب نیست و با کمی خوش شانسی و زنده کردن امتیازات پیش رو می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی بازگردد.

قرار گرفتن در رتبه چهارمی برای استقلال جای نگرانی وجود ندارد و بدون شک اگر در بازی‌های رو در روی نیم فصل دوم بتواند تیم‌های اول تا سوم را شکست دهد، استقلال صدرنشین لیگ برتر خواهد شد. استقلال برای رسیدن به این مهم نیاز به کمی آرامش دارد و ساپینتو نیز باید بخوبی از سوی اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه مورد حمایت قرار بگیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین