|
| کد مطلب: ۹۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مرد کلیدی انتقال رونالدو به عربستان کیست؟ +عکس

مسلی آل‌معمر از ماه مارس ۲۰۱۸ با جایگزینی عادل عزت، رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان شده و سابقه فعالیت در بازاریابی، ارتباطات و رسانه‌های ورزشی را دارد.

مرد کلیدی انتقال رونالدو به عربستان کیست؟ +عکس
منبع: خبر ورزشی |

انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی کاری نبود که از عهده هرکسی بربیاید و شاید کمتر کسی تصور می‌کرد اصلاً چنین چیزی ممکن باشد.

اما مسلی آل‌معمر رئیس باشگاه النصر عربستان با پولی هنگفت توانست فوق‌ستاره 37 ساله پرتغالی را راضی کند تا به خاورمیانه بیاید و البته برای دو و نیم سال به او 500 میلیون حقوق پرداخت خواهد کرد.

مسلی آل‌معمر کیست؟

مسلی آل‌معمر بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ رئیس بخش بازاریابی و ارتباطات در تکنو-ولی ظهران در دانشگاه ملک فهد و مدیر ارتباطات شرکتی در STC از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ بود. آل‌معمر بیش از هفت سال است که تحلیلگر اخبار ورزشی در کانال خبری العربیه و از سال ۲۰۰۷ ستون‌نویس هفتگی ورزشی روزنامه الشرق الاوسط است. او همچنین از جولای ۲۰۰۵ تا می ۲۰۰۷ سردبیر روزنامه شمس بود.

آل‌معمر دارای لیسانس مالی از دانشگاه نفت و مواد معدنی ملک فهد در ظهران و کارشناسی ارشد در ارتباطات بازاریابی از دانشگاه متروپولیتن منچستر است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد اجرایی جهانی در حقوق ورزش بین‌المللی از موسسه عالی حقوق و اقتصاد اسپانیا است.

مسلی آل‌معمر از ماه مارس ۲۰۱۸ با جایگزینی عادل عزت، رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان شد و سابقه فعالیت در بازاریابی، ارتباطات و رسانه‌های ورزشی را دارد. آل‌معمر سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از اعضای شورای اجرایی مجمع لیگ‌های جهانی (WLF) انتخاب شد. او گفت که پیوستن به این شورا بر اساس دستاوردهای لیگ عربستان در رده‌بندی‌های ویژه WLF به عنوان یکی از ۱۲ لیگ برتر جهان است که به لطف حمایت دولت، لیگ‌های اروپایی و آمریکای لاتین را پشت سر گذاشته است. او همچنین افزود که این حمایت به باشگاه‌ها کمک کرده تا بازیکنان بین‌المللی را جذب کرده و سطح مسابقات را ارتقا بدهند.

آل‌معمر در حال حاضر دیگر رئیس لیگ حرفه‌ای عربستان نیست و ریاست باشگاه پرطرفدار و محبوب النصر را برعهده دارد.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین