|
| کد مطلب: ۹۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

مشکل پیش روی آقای گل سابق لیگ برتر برای حضور در پرسپولیس

آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال ایران یکی از گزینه های مورد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله سرخه‌پوشان پایتخت است.

مشکل پیش روی آقای گل سابق لیگ برتر برای حضور در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چند هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر با بحران در خط حمله مواجه شد. یکی از مهمترین دلایل این بحران خروج جنجالی لوکادیا از کشور و مصدومیت شیخ دیاباته بود. اتفاقاتی که موجب شد تا یحیی گل‌محمدی به دنبال ترمیم خط آتش خود برای ادامه رقابت‌های لیگ بیست و دوم باشد.

مسوولان تیم پرسپولیس در نخستین اقدام خود عیسی آل‌کثیر مهاجم سابق این تیم را به خدمت گرفتند و به دنبال قرارداد با گادوین منشا و علی‌ علیپور هستند. بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم را در کارنامه دارند. از بین این ۲ ستاره سابق لیگ ایران، علیپور جدی‌ترین گزینه یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است.

علی‌ علیپور در تیم ژیل ویسنته در لیگ پرتغال توپ می‌زند و به دنبال بازگشت به پرسپولیس است. طبق اخبار منتشره این بازیکن تمایل خود را به حضور در لیگ ایران و تیم پرسپولیس را اعلام کرده اما باشگاه وی هنوز راضی به جدایی قطعی این بازیکن نشده است.

علیپور که با پرسپولیس سابقه آقای گلی لیگ برتر ایران را دارد در سال ۱۳۹۹ به لیگ پرتغال رفت و به عضویت تیم مارتیمو درآمد. وی در ۶۵ بازی برای این تیم تنها ۱۱ گل به ثمر رساند. وی در فصل جاری به تیم ژیل ویسنته رفته که حاصل حضور در ۹ بازی تنها یک گل است.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

پربازدیدترین