|
| کد مطلب: ۹۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

تصمیم غیرمنتظره لوکادیا بعد از ترک ایران/ با نصف قیمت قرارداد می‌بندم!

دیروز یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای از تمایل دو باشگاه این کشور برای به خدمت گرفتن لوکادیا خبر داد.

تصمیم غیرمنتظره لوکادیا بعد از ترک ایران/ با نصف قیمت قرارداد می‌بندم!

جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس یکی از اتفاقات عجیب هفته‌های اخیر فوتبال ایران بود و حالا هواداران این تیم منتظرند تا تکلیف شکایت از این بازیکن و همچنین تیم بعدی‌اش مشخص شود. درحالی‌که در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در لیگ هلند و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس شنیده می‌شد اما دیروز یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای از تمایل دو باشگاه این کشور برای به خدمت گرفتن او خبر داد.

سایت فوتواسپور ترکیه در این باره نوشته است: «دو باشگاه لیگ یکی ترکیه برای خرید یک مهاجم هلندی که پیش از این در فوتبال ایران حضور داشته مشغول رقابت هستند. یورگن لوکادیا که به‌تازگی از تیم پرسپولیس ایران جدا شده است مورد توجه دو باشگاه سامسون‌اسپور و ساکاریااسپور قرار گرفته است. مدیربرنامه‌های این بازیکن برای او به‌دنبال تیم است و حالا این بازیکن که سابقه بازی در آیندهوون، برایتون و بوخوم را در کارنامه دارد به چند تیم ترکیه‌ای لینک شده است.

او در نیم‌فصل حضورش در فوتبال ایران در ۹ بازی ۶ گل زد و عملکرد خوبی داشت، اما حالا تصمیم گرفته به فوتبال اروپا برگردد. گفته می‌شود او برای نیم‌فصل خواستار ۲۵۰ هزار یورو شده است و برای سال بعد هم ۵۰۰ هزار یورو درخواست کرده است.» این درحالی است که لوکادیا برای یک‌فصل بازی در پرسپولیس قراردادی یک‌ میلیون یورویی امضا کرده بود که به‌نظر می‌رسد برای بازی در لیگ دسته یک ترکیه دستمزد خود را به نصف کاهش داده است.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

ارسال نظر

پربازدیدترین