|
| کد مطلب: ۹۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پورتو رسماً تکلیف طارمی را مشخص کرد/ آرزوی رئیس باشگاه برای ستاره ایرانی

روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.

باشگاه پورتو رسماً تکلیف طارمی را مشخص کرد/ آرزوی رئیس باشگاه برای ستاره ایرانی
منبع: خبر ورزشی |

 

در شرایطی که بحث علاقه باشگاه های مختلف بخصوص تیم هایی از لیگ برتر انگلیس به مهدی طارمی منتشر شده بود، اما اکنون روزنامه اوجوگو خبر می دهد که اژدها هیچ قصدی برای فروش ستاره ایرانی خود ندارد.

این روزنامه معروف پرتغالی در بخشی از گزارش خود با تیتر "آرزوی پینتو دا کوستا (رئیس پورتو) تمدید قرارداد مهاجم ایرانی است"، نوشت: گل‌های طارمی در طول سال ۲۰۲۲، نه تنها برای پورتو، بلکه برای ایران و در جام جهانی، باعث شده تا باشگاه‌های علاقه‌مند، همچنان به جذب او پایبند باشند.

این روزنامه با اشاره به مخالفت های رئیس پورتو با جدایی طارمی نوشت: پینتو دا کوستا قبلاً برخی از پیشنهادات را رد کرده است و تمایل به بسته نگه داشتن درها برای خروج این مهاجم ایرانی در بازار نقل و انتقالات ژانویه، همچنان وجود دارد.

اوجوگو در ادامه و به نقل از منابع موثق خود نوشت: آرزوی رئیس پورتو، تمدید قرارداد مهدی است و مذاکرات در این زمینه در سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت تا ستاره ایرانی به فوتبالش در دراگائو ادامه دهد.

روز گذشته نیز روزنامه رکورد پرتغال خبر داد که پورتو تاکنون چهار پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس را برای جذب مهدی طارمی رد کرده است و سران اژدها در سال جدید میلادی و تابستان آینده، برای تمدید قرارداد این بازیکن، با مدیر برنامه هایش وارد مذاکره خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

 

ارسال نظر

پربازدیدترین