|
| کد مطلب: ۹۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مهاجم هلندی تا ۴۸ ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد.

پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.

یورگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس بامداد امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد تا این تیم در آستانه دربی حساس پایتخت با شوک بزرگی مواجه شود. طبق اعلام باشگاه، لوکادیا به مدیران پرسپولیس گفته بود که به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری همسرش باید ایران را ترک کند که در نهایت مقاومت و تلاش‌های مدیران پرسپولیس نتیجه نداد و این مهاجم ایران را ترک کرد.

لوکادیا در حالی تصمیم به ترک ایران گرفت که مدیران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالاً دلایل دیگری وجود داشته که لوکادیا ایران را ترک کرده است، دلایلی که البته مدیران پرسپولیس از آن بی‌خبر هستند. برخلاف خبرهایی که دیروز منتشر شد، پاسپورت این بازیکن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده است و لوکادیا بعد از ساعاتی حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) در نهایت موفق شد ایران را ترک کند.

طبق نامه‌ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است، این بازیکن از باشگاه درخواست 48 ساعت مرخصی اضطراری کرده و علی‌رغم اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، حاضر نشده است که تصمیم خود را تغییر دهد. پرسپولیسی‌ها از لوکادیا خواسته بودند که حداقل تا دربی صبر و سپس ایران را ترک کند، ولی این مهاجم در نهایت تصمیم به ترک ایران گرفت.

لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت کرده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین