|
| کد مطلب: ۹۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پرش فرهاد مجیدی با هدیه ناخواسته غول اماراتی

جزئیات شکایت رسمی باشگاه اتحاد کلباء از الوصل افشا شد.

پرش فرهاد مجیدی با هدیه ناخواسته غول اماراتی

خبرگزاری فارس نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء دو روز پیش با هدایت فرهاد مجیدی در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ امارات مقابل الوصل صدرنشین قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سایت «اسپورت» امارات روز گذشته از تخلف باشگاه الوصل در بازی دادن یک بازیکن غیرقانونی خبر داد و نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است باشگاه اتحاد کلباء به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده و خواهان باطل کردن کارت بازی شانکلای بازیکن آرژانتینی الوصل شد.

امروز شبکه «دبی اسپورت» با انتشار جزئیات شکایت رسمی باشگاه اتحاد کلباء خبر داد: باشگاه اتحاد کلباء به صورت رسمی علیه الوصل به کمیته انضباطی شکایت کرده است. شانکلای بازیکن آرژانتینی الوصل قبل از ثبت قراردادش دروغ گفته و اعلام کرده هیچ محرومیتی از قبل نداشته در حالیکه مشخص شد این بازیکن در تیم سابقش با محرومیت مواجه بوده و نمی توانسته در بازی با اتحاد کلباء بازی کند.

بازیکن با دادن اطلاعات غلط برای الوصل بازی کرد. طبق قانون این بازیکن قانون شکنی کرده و باید بازی 3 بر صفر به نفع اتحاد کلباء اعلام شود.

بدین ترتیب 3 امتیاز شیرین در انتظار فرهاد مجیدی در لیگ امارات است. در صورت تغییر نتیجه تیم مجیدی از رتبه 6 به 4 جدول می رسد و با صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف پیدا می کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین