|
| کد مطلب: ۹۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن: اختلاس به گروه خونی آجورلو نمی‌خورد!

پیشکسوت تیم استقلال گفت: آجورلو امکان ندارد اختلاس کرده باشد ولی نیاز است تا در مورد این مسئله صحبت کند.

حسن روشن: اختلاس به گروه خونی آجورلو نمی‌خورد!

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در مورد پنجمین حضور علی فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تغییرات در قسمت مدیریت باشگاه استقلال زیاد است و مشخص نمی‌کنند چرا فردی می‌آید و چرا فرد قبلی می‌رود؟ مردم توقع دارند دلیل این تغییرات را بدانند و متوجه شوند چه خبرهایی در باشگاه محبوب‌شان رخ می‌دهد. آجورلو در حالی عوض شد که عملکرد خوبی داشت و حالا نوبت به فتح‌الله‌زاده رسیده است. فردی که به واسطه مدیریت‌های قبلی در استقلال، تجربه کافی برای حضور در این باشگاه را دارد و از طرفی دیگر عاشق چنین پستی است.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلات مالی و بدهی اتفاق تازه‌ای در مدیریت باشگاه استقلال نیست، خاطرنشان کرد: هر مدیرعاملی که برای استقلال انتخاب شد به اینکه باشگاه را با بدهی تحویل گرفته اشاره کرده و هر مدیرعاملی هم که باشگاه را ترک کرده به این موضوع اشاره کرده با بدهی باشگاه را تحویل می‌دهد. حالا جای سوال دارد که چرا این پست را با وجود بدهی قبول می‌کنند؟ تنها مدیری که در زمان رفتنش گفت که باشگاه را با بدهی کمتری نسبت به زمان تحویل گرفتن، به مدیر بعدی واگذار کرده فتح‌الله‌زاده بود. هنوز یک مدیرعامل نیامده که بتواند بدون بدهی باشگاه را به مدیر بعدی بسپارد.

پیشکسوت استقلال افزود: در مورد اینکه گفته شده در زمان آجورلو مبلغ زیادی گم شده اصلا برای من قابل قبول نیست چون شکل مدیریت او به شکلی نیست که چنین اتفاقی رخ بدهد. فتح‌الله‌زاده هم گفت که اتهام زدن به آجورلو گناه دارد و من هم معتقدم آجورلو امکان ندارد اختلاس کرده باشد.چنین موضوعی به گروه خونی آجورلو نمی‌خورد. ممکن است یکی از کارمندان او بدون اطلاع وی دست به چنین کاری بزند که چنین احتمالی هم بسیار ضعیف است اما خود او امکان ندارد چنین کاری کند. سید رضا افتخاری تنها مدیرعامل باشگاه استقلال بود که به جرم جعل اسناد آکادمی باشگاه با حکم پنج سال محرومیت از مدیرعاملی و ۵۰ میلیون تومان جریمه مالی محکوم شد. درباره آجورلو هم نیاز است تا او در مورد این مسئله صحبت کند.

وی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده گفته که او بازنشسته نیست و پول بیمه پرداخت می‌کند، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده سمت مدیریتی زیادی نداشته و در فضای دولتی و اداری شاغل نبوده است. او شغل آزاد داشته و به گفته خودش جانبازی و ایثارگری دارد. بنابراین بازنشسته نیست و می‌تواند مدیرعامل استقلال باشد.

روشن در مورد اینکه استقلال از فروش بخشی از سهام خود از طریق فرابورس درآمد بالایی داشته و می‌تواند با این پول بدهی‌هایی خود را به طلبکاران پرداخت کند، عنوان کرد: صاحب باشگاه استقلال مردم هستند و پول شخصی نیست که بتوان آن را خرج کرد. البته حساب و کتاب باشگاه معلوم نیست و دولت که بخشی از سهام را به مردم واگذار کرده باید به بهترین شکل از طریق بورس مراقب پول جمع‌آوری شده باشد. قوز بالای قوز در استقلال زیاد داریم و نمی‌توان پول مردم را به سادگی خرج کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین