|
| کد مطلب: ۹۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی جالب گوگل از فینالیست‌های جام جهانی

گوگل روز گذشته در معرفی رویداد‌های ورزشگاه فینال جام جهانی قطر (لوسیل)، به بازی فینال بین فرانسه و برزیل اشاره کرد.

پیش‌بینی جالب گوگل از فینالیست‌های جام جهانی

ورزش سه نوشت: کمتر از دو ماه دیگر تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر باقی مانده است. بازی نهایی هم قرار است در ورزشگاه لوسیل برگزار شود. لوسیل که پذیرای هشت مسابقه در جام جهانی قطر خواهد بود، ۲۰ مرداد برای نخستین بار یک دیدار فوتبال را میزبانی کرد. العربی و الریان قطر نخستین تیم‌هایی بودند که در ورزشگاه لوسیل به میدان رفتند.

روز گذشته گوگل در معرفی رویداد‌های ورزشگاه لوسیل، به اشتباه دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را یادآوری کرد و بر اساس آن تیم‌های برزیل و فرانسه برگزار کننده این بازی خواهند بود. در حالی که هنوز جام جهانی شروع نشده، گوگل خبر از برگزاری بازی پایانی بین فرانسه و برزیل داده است. پیش بینی عجیب گوگل که مشخص نیست به چه علت بوده، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد. آخرین قهرمانی برزیل به ۲۰ سال پیش و جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن بر می‌گردد.

فرانسه نیز مدافع عنوان قهرمانی است و در جام جهانی ۲۰۱۸ با پیروزی بر کرواسی جام را بالای سر برد. برزیل پنج بار و فرانسه دو بار قهرمان جهان شده اند. از ۲۰ سال پیش نیز هیچ تیمی از آمریکای جنوبی نتوانسته قهرمان جام جهانی شود. فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های تونس، استرالیا و دانمارک هم‌گروه است و برزیل هم در مرحله گروهی برابر تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین