|
| کد مطلب: ۸۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

کی روش: من هم می‌گویم که خدا را شکر با انگلیس بازی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می کنم.

کی روش: من هم می‌گویم که خدا را شکر با انگلیس بازی داریم

خبرگزاری صداوسیما نوشت: سرمربی تیم‌ملی فوتبال در حاشیه دومین تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفت: در درجه اول می‌خواستم از شما عذرخواهی کنم چرا که به علت گرمای هوا و برخی مشکلات زمان تمرین را تغییر دادیم. عذرخواهی می‌کنم چرا که این مسئله برای شما مشکلاتی به وجود آورده، اما ممنونم که تشریف آوردید تا من پاسخگوی سوالاتتان باشم.

وی ادامه داد: ما در مهم‌ترین مقطع اردویمان هستیم و امیدوارم پس از تمرین امروز اسامی بازیکنان را اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان چه داخلی و چه لژیونر را از نزدیک بررسی می‌کنم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنان حاضر در اردوی اتریش را اعلام می‌کنیم.

کی روش افزود: تلاش می‌کنیم هر آنچه که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم، در تمامی دپارتمان‌ها چه درون زمین و چه خارج از زمین؛ ولی امروز نمی‌توانم بدون اشاره به ۲ موضوع صحبت هایم را به پایان برسانم. مطلب اول می‌خواستم مراتب تشکر را از طرف خودم و کادرم به خاطر این فرصت مجدد که به ما داده شد اعلام کنم و خوشحالم از اینکه دوباره در خدمت تیم ملی هستم و می‌توانیم با هم به رویای هواداران فوتبال ایران برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص شناختش از حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: مطمئنا به عنوان یک مربی حرفه ای از مراتب پیشرفت همه تیم ها اطلاع دارم. تمام تیم ها در حال رشد هستند لیگ برتر انگلیس خلاصه شده در یک کیفیت بسیار بالا و همینطور پیشرفت مداوم که سعی می کنیم به آمادگی لازم برای رویارویی با همگروه های خود برسیم.

کی روش در واکنش به تیتر یکی از رسانه‌های انگلیسی که از همگروهی با ایران خوشحال بود و در پاسخ به این سوال که آیا او به عنوان کسی که هیچوقت در جنگ‌های روانی کنار نمی‌کشد چه واکنشی به این موضوع دارد، بیان کرد: صحبتی که آن‌ها انجام دادند، دقیقا احساسی است که من نسبت به آن‌ها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. من دوست دارم با چنین تیم‌هایی بازی کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های اروپا و ایران هم یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. به همین علت ما این جا هستیم و به دنبال بازی خوب مقابل آنها هستیم.

کی‌روش در مورد اینکه هنوز تکلیف حضور جواد نکونام در تیم ملی مشخص نیست و آیا به گزینه های دیگری برای حضور در کادر فنی فکر کرده است، گفت: مسائل زیادی است که روی آنها کار می‌کنیم؛ نه تنها در مورد کادر، بلکه درباره تجهیزات، امکانات، برنامه‌های پیش رو و بازیکنان در حال برنامه‌ریزی هستیم.

من انتخاب اول، دوم و سوم ندارم؛ من انتخاب دارم، انتخاب‌های مختلف. همانطور که این مطلب مطرح شد انتخاب من جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. البته به صورت شفاف باید بگویم که نکونام سرمربی یک باشگاه است و یک مسئولیت سنگین روی دوشش است. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.

در حال کار کردن روی این مسئله هستیم. هنوز هیچ چیز قطعی نیست، ولی اعتقاد بالایی دارم که ما بهترین راهکار را برای هر دو طرف پیدا می‌کنیم.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مبنی بر اینکه قبل از حضور او در ایران اردوی اتریش و بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال برنامه ریزی شده بود و اینکه آیا بازی با روسیه هم قطعی شده است یا نه، گفت: بله همانطور که گفتم، بازی با سنگال و اروگوئه قطعی شده و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رود. 2 تیمی که آنها را خیلی خوب می‌شناسم.

در چندماه گذشته 2 بار با سنگال بازی کردم، با اروگوئه هم بازی داشتیم. این بازی‌ها قطعی شده و صحبت خاصی نمی‌شود در خصوص آنها کرد. در مورد دعوت و پیشنهادی که روسیه داده باید بگویم که در حال بررسی برنامه‌های خود هستیم. تا زمانی که برنامه‌ها را به صورت کامل بررسی نکنیم، نمی‌توانم صحبت قطعی داشته باشم. باید اینگونه به مطلب نگاه کنیم که احتمالا یک بازی را قطعی کنیم و طبق آن بازی که قطعی شده برنامه ریزی انجام دهیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین