|
| کد مطلب: ۸۹۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال: رهبر‌انقلاب موضعی درباره تیم ملی نداشته است

فدراسیون فوتبال در خصوص شائبه‌های مطرح شده پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان بیانیه‌ای را مطرح کرد.

فدراسیون فوتبال: رهبر‌انقلاب موضعی درباره تیم ملی نداشته است

سایت رسمى فدراسیون فوتبال نوشت: فدراسیون فوتبال با توجه به برخی موضوعات مطرح شده در خصوص تصمیم گیرى پیرامون تیم ملى بیانیه اى صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«پیرو مطلب منتشر شده در یکى از روزنامه‌هاى غیر ورزشی و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در حمایت و تمجید از مربیان داخلی لازم است موضوعاتى به منظور تبیین مواضع فدراسیون فوتبال و رفع ابهامات پیرامون تیم ملی اعلام شود.

رسالت فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامی ایران تلاش در مسیر آماده‌سازى و حضور تیمی قدرتمند، منسجم و شایسته در رقابت‌هاى جام جهانى است که بتواند موجبات خشنودى، افتخار و شادى ملت بزرگ ایران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در میادین بین‌المللى فراهم سازد.

این در حالی است که برداشت غیر مرتبط یکی از روزنامه‌هاى سیاسی از بیانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه‌دار موجب ایجاد فضاى نامناسبی در اطراف تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال شده است.

تأکیدات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت استقلال سازمان‌ها، شایسته سالارى و انجام امور اجرایی توسط متخصصین هر حوزه که در این موضوع بدون شک فدراسیون فوتبال است نشانگر برداشت نادرست از بیانات و توصیه‌هاى مطرح شده است.

متأسفانه این مطلب همچنین مصداق وهن جایگاه دفتر مقام معظم رهبرى است، حال آنکه انتشار پستی در اینستاگرام معظم له هیچ ارتباطى با شرایط و موضوعات مرتبط با تیم ملى فوتبال ایران نداشته و برداشت غلط و حاشیه‌ساز منتشر شده در این روزنامه موجب انحراف افکار عمومى و واکنش‌هاى نادرستی شده است.

بر این مبنا فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران بر مبناى وظایف و مسئولیت‌هاى خود در راستاى تحقق فرمایشات مقام معظم رهبرى در زمینه سربلندى و حضور قدرتمندانه نمایندگان ورزش ایران اسلامى در میادین بین‌المللی همچنین خوشحالى و رضایت مردم شریف ایران اسلامی تنها در راستاى مصالح و منافع ملی در خصوص شرایط تیم ملى به صورت کاملاً مستقل تصمیم گیرى و به تکلیف خود عمل خواهد کرد و هیچگونه دخالت سیاسی و غیر ورزشی در اینگونه موضوعات تخصصی که در حوزه وظایف تعریف شده مسئولان فدراسیون به شمار می‌رود صورت نگرفته همچنین سخنگوى محترم دولت و وزیر محترم ورزش بارها بر استقلال کامل فدراسیون در زمینه تصمیم‌گیرى پیرامون شرایط تیم ملى و نقش حمایتی دولت محترم در خصوص پشتیبانی از فدراسیون در مسیر آماده‌سازى تیم ملى تأکید کرده‌اند».

 

ارسال نظر

پربازدیدترین