|
| کد مطلب: ۸۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

نظر عادل فردوسی پور درمورد گروه ایران در جام جهانی

عادل فردوسی‌پور گفت: درباره‌ی صعود فکر می‌کنم نزدیک مسابقات می‌شود بیشتر و بهتر بحث کرد. باید ببینیم که تدارکات‌مان چگونه است و در این‌باره باید نزدیک مسابقات صحبت کنیم.

نظر عادل فردوسی پور درمورد گروه ایران در جام جهانی

خبرانلاین نوشت: تهیه‌کننده برنامه ۹۰ و فوتبال ۱۲۰ درباره‌ی شرایط تیم ملی و موضوع بازی دوستانه با برزیل و آرژانتین گفت: والا همیشه این ۵ درصدهای ما بیشتر از ۹۵ درصدها کار می‌کند؛ با توجه به گروهی که داریم، باید تدارکات خیلی خوبی برای مسابقات ببینیم و فرصت هم فرصت بسیار مناسبی است و ما نباید این معدود فیفادی‌هایی که داریم را از دست بدهیم. انشالله که این اتفاق رقم بخورد و ما استفاده بهینه را ببریم.

فردوسی‌پور در واکنش به پاداش‌های نجومی در فدراسیون فوتبال و این‌که شاید اگر او در حال حاضر برنامه داشت، ریزجزئیات این موضوع مشخص می‌شد پاسخ داد: بگذارید برای بعد فعلا، ممنون.

عادل فردوسی‌پور درباره‌ی پیش‌بینی‌اش از سه تقابل تیم ملی در جام جهانی گفت: زود است و بگذارید نزدیک شویم؛ قرعه‌ی جذابی داریم، درباره‌ی صعود فکر می‌کنم نزدیک مسابقات می‌شود بیشتر و بهتر بحث کرد. باید ببینیم که تدارکات‌مان چگونه است و در این‌باره باید نزدیک مسابقات صحبت کنیم.

او درباره‌ی این‌که دوست دارد سومین حریف ایران در جام جهانی کدام تیم باشد پاسخ داد: حضور اوکراین گروه را جذاب‌تر می‌کند، اما ولز هم جذاب است.

عادل فردوسی‌پور درباره‌ی اصرار خبرنگاران به سوالی پیرامون موضوع تغییر سرمربی تیم ملی گفت: بگذارید نزدیک جام جهانی شویم.

ارسال نظر

پربازدیدترین