|
| کد مطلب: ۶۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا فغانی داور دربی شد؟

علیرضا فغانی داور دربی شد؟

به گزارش آیندنیوز و به نقل از خبرورزشی، اشتباهات وحشتناکی که داوران جوان و باتجربه مرتکب شدند بخصوص اتفاق عجیب و غریبی که در بازی پیکان و سپاهان افتاد و همه چیز را زیر سایه خود گرفت تا فوتبال ایران در طوفان حاشیه‌ها غرق شود، سرانجام موجب شد فدراسیون فوتبال بر خلاف میل خود از علیرضا فغانی دعوت به همکاری کند. ۱۰ روز قبل بود که فغانی خودش به مسشئولان فدراسیون فوتبال زنگ زد و پیشنهاد داد به دلیل پایان لیگ استرالیا و برای دیدارهای حساس پایانی لیگ و از جمله دربی حذفی به ایران بیاید؛ اما هیچ سیگنالی از سوی فدراسیون به تایلند نرسید. فغانی که برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا راهی تایلند شده بود، وقتی دید هیچ تماسی از سوی ایران گرفته نشد، سرانجام بلیت برگشت را برای استرالیا رزرو کرد؛ اما اشتباهات وحشتناکی که نتیجه‌ها را تغییر داد، فدراسیون را تسلیم کرد. ماجرای بازی حساس ذوب‌آهن و سایپا و اشتباه عجیب داور و ماجرای باورنکردنی گل سپاهان در بازی با پیکان و اشتباه شگفت‌انگیز کمک داور موجب شد فدراسیون برخلاف میل خود تسلیم خواست مردم شود.

فدراسیون که در پروسه انتخاب سرپرست تیم ملی حتی یک قدم هم در برابر خواست مردم عقب ننشست و نشان داد علاقه‌ای به امتیاز دادن به مردم ندارد، در این قصه به این دلیل تسلیم شد که فشار رسانه‌ها را از یک سو و نارضایتی مردم را از سوی دیگر می‌دید.

دیروز با فغانی تماس گرفتند و او با لغو بلیت برگشت به استرالیا، بلیت تهران را برای خود گرفت تا دوشنبه‌ شب همراه با کمک‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا (محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی) راهی ایران شود.

قرار است بازیهای حساس باقیمانده باشگاهی ایران به فغانی سپرده شود که به احتمال فراوان همراه با تیم بین‌المللی خود یعنی منصوری و ابوالفضلی بازیها را سوت خواهد زد.

مهمترین بازی پیش روی فغانی در بدو ورود به ایران، دربی حذفی دو تیم پرسپولیس و استقلال است. البته اگر فرهاد مجیدی اجازه دهد فغانی داور این بازی باشد. همه می‌دانند رابطه فرهاد مجیدی با فغانی خوب نیست و در زمان بازی مجیدی اتفاقات خوبی برای او در مواجهه با فغانی نیفتاد.

اگر این مشکل حل و دربی بدون حاشیه برگزار شود، بازی هفته آخر استقلال- سپاهان هم شاید به فغانی سپرده شود.

بازی هفته ۲۹ بین پرسپولیس - تراکتور و یا دربی اصفهان در هفته ۲۹ گزینه‌های دیگری است که می‌تواند داوری به نام علیرضا فغانی داشته باشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین