|
| کد مطلب: ۵۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

حرف‌های جذاب پژمان جمشیدی درباره پرسپولیس

حرف‌های جذاب پژمان جمشیدی درباره پرسپولیس

به گزارش آیندنیوز و به نقل از خبرورزشی، پژمان جمشیدی که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در مورد مقایسه فوتبال و سینما گفت: من هنوز هم بیشتر از اینکه فیلم ببینم فوتبال تماشا می‌کنم. سعی می‌کنم تمام بازی‌های روز دنیا و بازی‌های پرسپولیس را تماشا کنم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مخاطب هر دو کار یعنی فوتبال و سینما مردم هستند و این مردم اند که می‌گویند پژمان جمشیدی باشد یا نه؟

بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر این روزهای سینمای ایران ادامه داد: عده کمی به حضور من در سینما انتقاد می‌کنند که من به آنها حق می‌دهم. شاید عده‌ای به حق خود در سینما نرسیدند و به هر حال از من انتقاد می‌کنند که من هم مشکلی ندارم و با آن کنار می‌آیم.

جمشیدی افزود: این مسئله را بگویم که اکثر سینمایی‌ها نهایت محبت را به من دارند و حمایتم می‌کنند. من شخصاً به خودم افتخار می‌کنم که در سینما هستم و می‌توانم توانایی‌هایم را نشان بدهم. مهمترین اتفاق قضاوت مردم بعد از رفتن آدم است. من زندگی را دوست دارم اما هر کاری نمی‌کنم و به قول معروف دست و پای اضافه نمی‌زنم.

جمشیدی در ادامه گفت: بزرگترین سرگرمی‌من فوتبال است شبها که از فیلمبرداری برمی‌گردم روی کاناپه ولو می‌شوم و فوتبال می‌بینم هنوز هم فوتبال را بیشتر از فیلم تماشا می‌کنم و البته بهترین خاطرات زندگی ام از فوتبال است.

جمشیدی در مورد بهترین فیلم خود گفت: من فیلم جهان با من برقص را واقعاً دوست دارم و البته در تمام کارهایی که حضور داشته اند با تمام وجود بازی کردم. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم این تیم افتخار ایران در آسیا شد و خوشحالم که چهار سال است که قهرمان می‌شود. تیم ملی هم با این لژیونرهایی که من دیدم، به امید خدا صعود می‌کند تا مردم را شاد کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین